-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!news
feed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!87.79.20.101.MISMATCH!newsreader4.netcologne.de
!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kvg0dm$has$1@node1.news.atman.pl> <kvhi8f$l3v$1@node2.news.atman.pl>
<o...@h...linksys>
<521c72a2$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
<521cdd1a$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce1fa$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce489$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce725$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce856$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521cffd3$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521e0db2$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521e2fc8$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521f63b3$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <2...@b...poznan.pl>
Subject: Re: Partia Kierowców
Date: Thu, 29 Aug 2013 21:55:51 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130829-1, 2013-08-29), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 96
Message-ID: <521fa73d$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.82.56
X-Trace: 1377806141 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1227 79.184.82.56:53685
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502644
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>>>>>> Nie demonizuję, tylko podsumowuję fakty o nich.
>>>>>
>>>>> Jakie to fakty?
>>>>
>>>> Zły stan techniczny,
>>>
>>> na pewno gorszy, niz samochodów nowych ale od tego sa badania
>>> techniczne. ;-)
>>>
>>>> duża awaryjność,
>>>
>>> to chyba to samo co powyzej?
>>
>> Nie, to powyżej dotyczyło rzeczy z którymi zdaniem wielbicieli złomu
>> da się jeździć.
>> Jak spalanie oleju czy cztery ślady.
>>
> Moje prawie 20 letnie auto praktycznie nie bierze oleju.
I co w związku z tym?
>>>> nie przystające do nowoczesnych
>>>> aut sposób jazdy,
>>>
>>> Ze co? Ze za wolne?
>>
>> Nie, wręcz przeciwnie.
>> Ale jazda klasykiem wymaga dużego samozaparcia, zwłaszcza jak jest
>> włoski, ma sztywne zawieszenie i masakryczną turbodziurę (autopsja).
>>
> Nie rozumiem.
Trudno się mówi.
Ja różnicę widzę kolosalną, jak się przesiadam do auta o kilkanaście lat
młodszego.
> Wysnuwasz wniosek zy czym starsze auto tym twardsze, bardziej włoskie i z
> wieksza turbodziurą?
> I o co chodzi z tym stylem jazdy? Skoro przeciwnie do za wolno to co -
> stare jezdza za szybko?
Widzisz gdzieś powyżej cokolwiek o prędkości w moich słowach?
> Nawet gdyby tak było (chociaz nie znam takich porównać bo np. mój stary
> courier palił 6,5 l ropy, moje obecne cacko pali 6,5 srednio) to co to ma
> wspolnego z bezpieczenstwem na drodze?
Widzisz gdzieś powyżej cokolwiek o bezpieczeństwie na drodze w moich
słowach?
Czy kolejny raz próbujesz dyskutować ze swoimi rojeniami?
>
>>>> brak części zamiennych (to
>>>> ostatnie dotyczy oczywiście raczej aut 20+, a nie 10 latków) itd
>>>
>>> Do czego konkretnie ze starych samochodów brakuje ci czesci?
>>
>> Lancia Delta Integrale na przykład.
>> Znalezienie czegokolwiek to sztuka, albo kosztuje tyle co do Ferrari.
>>
> ROTFL
> No to rzeczywiscie typowy, stary samochód.
A kto mówił coś o typowych?
Typowe to są auta dopóki ich rdza nie zeżre w połowie.
> Może warto byłoby wyciagnąć wniosek ze brak czesci wynika z nietypowości i
> małej popularnosci
Nie bardzo, do Lancii pasuje większość części od starych fiatów.
I tych też nie ma.
> Oczywiscie ze szansa wieksza.
> Ale po takiej przygodzie auto sie naprawia albo zlomuje.
No właśnie o tym piszę, że u nas niekoniecznie.
Flaszka za przegląd i jest taniej.
> To ze u nas naprawia sie takie jak powinno sie zlomować nie sprawia, ze
> stare auto = złom.
Oznacza, przynajmniej w przytłaczającej większości przypadków.
I o nich piszę.
I nic nie pisałem, że jak ktoś dba to tak musi być.
Pisałem o tym, że zazwyczaj się nie dba, co widać na drogach.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.13 22:10 J.F
- 29.08.13 22:16 J.F
- 29.08.13 22:51 Budzik
- 30.08.13 10:27 Gotfryd Smolik news
- 30.08.13 10:41 Gotfryd Smolik news
- 30.08.13 10:54 masti
- 30.08.13 11:08 J.F
- 30.08.13 11:19 masti
- 30.08.13 18:08 Cavallino
- 30.08.13 18:11 Cavallino
- 30.08.13 18:18 Cavallino
- 30.08.13 18:19 Cavallino
- 30.08.13 19:03 J.F
- 30.08.13 20:19 Cavallino
- 30.08.13 22:25 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=