  • Data: 2013-08-27 18:42:21
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
    >Może i nie... nie jestem specjalistą od rud ;)
    >No, ja wiem co znaczy normalność, Ty też wiesz. Pytanie czy mamy na
    >myśli to samo. A są jeszcze inne osoby.
    >Podobno 95% ludzi uważa, że państwo powinno zapewnić obywatelom
    >minimalny dochód a ponad 80% - że powinno zapewnić każdemu dach nad
    >głową. To jest normalność?

    No wiesz, w naszym klimacie bez dachu przezyc sie nie da, wiec panstwo
    chyba powinno zapewnic.
    A ze nikt nie mowi iz za darmo - to i minimalny dochod powinno
    zapewnic.
    Tego obywatele od panstwa chca.

    I nie ma w tym nic zlego, tylko dac zajecie przy budowie i remontach
    drog :-)

    >TANSTAAFL
    >Są tacy, którzy woleliby zapłacić za przejazd tak jak płacą za inne
    >towary i usługi zamiast płacić za te "darmowe" drogi w różnorakich
    >podatkach.

    Hm, drogi .. w odroznieniu od innych towarow - maja duza dawke
    monopolu.
    I strasznie niewygodne jakbys musial co kawalek stawac do kasy.
    Nie, to jednak powinno byc panstwowe.

    A po to wlasnie partia, zeby glosno mowila ile kierowcy placa podatku,
    a ile kosztuja drogi.

    >Znaczy co by zaproponowała? Dobre darmowe bezpieczne szybkie drogi,
    >tanie paliwo, tanie samochody i części najwyższej jakości,
    >sprawiedliwy rozsądny przejrzysty normalny KRD? Znaczy hasła, bo w
    >praktyce połączenie wykluczających się rzeczy jest trudne.

    Dlaczego, wydaje sie wzglednie latwe.
    Tylko moze trudno pogodzic tanie samochody z przejezdnymi drogami w
    miescie :-)

    J.