  • Data: 2014-09-01 21:58:46
    Temat: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-01 11:40, Bolko wrote:
    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
    > ale jak widzę jak gość parkuje mercem
    > na dwóch stanowiskach to...
    > O co mu chodzi???
    > Może ktoś wytłumaczyć???

    IMHO powody są różne - w (nie do końca) losowej kolejności:

    - parkuje jak się da, to znaczy jest luka to wjeżdzasz, nikt na linie
    nie patrzy - potem ci z boków odjeżdzają i ten jednen wygląda jak dupa
    na linii;)

    - Jeździł matizem, teraz ma suva albo pikapa, ale umiejętnosci
    parkowania zostały na poziomie matiza.

    - Jest bardzo przywiązany do swojej bryki i boi się, żeby nikt mu nie obił.

    - Jest głupkiem i musi mieć miejsce, żeby otworzyć wierzeje na oścież a
    że samochod duży to i wrota duże,

    - U niego na wiosce pod sklepem jest dużo miejsca i każdy parkuje jak
    wyżej i biedak nie rozumie, że w mieście parkuje się na mejscu
    parkingowym a nie na polu.

    - Jest z szybkiego awansu społecznego i uważa że jego pozycja społeczna
    jest tym wyższa im bardziej oscentacyjnie ma w dupie innych (w jego
    mniemaniu gorszych)

    - ma krótkiego,

    - nie ma wcale bo jest przeciwnej płci;)

    ... sam nie wiem co jeszcze;)

    Shrek.