  • Data: 2014-09-02 11:36:46
    Temat: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-09-02, o godz. 09:24:11
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > On 2014-09-02 09:14, Miroo wrote:
    >
    > > A proszę uprzejmie. Ciasno?
    > >
    > > http://postimg.org/image/p9adoxpf7/
    >
    > Eee tam. Miały być super fury;)

    U mnie pod chałupą sąsiad z naprzeciwka zaparkował tak Mini pośrodku
    zatoki na 4 samochody. I pojechał na 2 tygodnie na urlop. Telefonu nie
    odbierał. Zaparkował na terenie spółdzielni gdzie nie można go było
    legalnie odholować. A po powrocie się żalił jakie to ludzie złośliwe.
    Ale usuwanie rys z lakieru, zakup nowych opon i lusterka nauczyły go
    parkowania. Uprzedzając - nie wiem kto mu auto zdewastował. Ochrona nie
    namierzyła sprawców, policja też nie. I było to jedyne auto uszkodzone
    na parkingu przez ponad 9 lat jak tam mieszkam. Inna sprawa że sąsiad z
    tych co lubią kombinować. Czynsz w spółdzielni zaczął płacić po wyroku
    sądu - "bo po co wcześniej?". Prąd też mi kiedyś pomyłkowo odłączyli od
    mojego a nie od jego licznika. ;-)

    Zdrówko