eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPare pytan o CNGRe: Pare pytan o CNG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <i9ehvq$gcu$1@news.net.icm.edu.pl> <i9ejnb$n3a$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <i9f4dh$udk$1@cougar.axelspringer.pl>
    <4cbc005e$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    <i9h0ha$voo$1@cougar.axelspringer.pl>
    <4cbc0af4$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
    <i9h7k0$hmj$1@cougar.axelspringer.pl> <i9kc3k$2mjh$1@news2.ipartners.pl>
    Subject: Re: Pare pytan o CNG
    Date: Wed, 20 Oct 2010 13:01:05 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 37
    Message-ID: <4cbecbf1$0$21009$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.189.123.146
    X-Trace: 1287572465 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21009 79.189.123.146:4497
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319459
    [ ukryj nagłówki ]

    .
    >>>>
    >>>> Silnik został sprawdzony - panowie w ASO usiedli ze zdziwniea i teź nie
    >>>> chcieli wierzyć.
    >>>> W końcu jeden z nich kupił to auto.
    >>>> I do tej pory nie narzeka, a to już ponad rok.
    >>>> :-)
    >>>
    >>>
    >>>
    >>> Czyli zasilanie benzyna bylo zepsute. Samochod _musi_ palic 20% wiecej
    >>> gazu.
    >>>
    >>
    >> Raczej nie.
    >> Tzn. raczej nie było zepsute.
    >> Ale - na nieszczęście dla dziennikarzy motoryzacyjnych - teoria o
    >> *przymusowych* 20% nie sprawdziła się w praktyce.
    >> :-)
    >
    > Praw fizyki nie oszukasz - ze spalania litra LPG jest mniej energii.
    > Jeśli więc w identycznych warunkach pali ci tyle samo LPG co benzyny, to
    > oznacza
    > że masz albo zbyt zubożoną mieszankę na LPG, albo za bogatą na benzynie,
    > albo jedno i drugie.
    >
    > Czyli zakładając że obecny stan zasilania silnika w LPG ci odpowiada,
    > mógłbyś teoretycznie
    > doprowadzić układ zasilania benzyną do zużycia paliwa niższego o 15-20%
    > przy podobnie
    > ubogiej mieszance.

    Ale CNG to LPG, i troszkę inne proporcje benzyna/LPG a inne benzyna/CNG
    pozdr.
    Gr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: