-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i9ehvq$gcu$1@news.net.icm.edu.pl> <i9ejnb$n3a$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
<i9f4dh$udk$1@cougar.axelspringer.pl>
<4cbc005e$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
<i9h0ha$voo$1@cougar.axelspringer.pl>
<4cbc0af4$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
<i9h7k0$hmj$1@cougar.axelspringer.pl> <i9kc3k$2mjh$1@news2.ipartners.pl>
Subject: Re: Pare pytan o CNG
Date: Wed, 20 Oct 2010 13:01:05 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 37
Message-ID: <4cbecbf1$0$21009$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.189.123.146
X-Trace: 1287572465 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21009 79.189.123.146:4497
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319459
[ ukryj nagłówki ].
>>>>
>>>> Silnik został sprawdzony - panowie w ASO usiedli ze zdziwniea i teź nie
>>>> chcieli wierzyć.
>>>> W końcu jeden z nich kupił to auto.
>>>> I do tej pory nie narzeka, a to już ponad rok.
>>>> :-)
>>>
>>>
>>>
>>> Czyli zasilanie benzyna bylo zepsute. Samochod _musi_ palic 20% wiecej
>>> gazu.
>>>
>>
>> Raczej nie.
>> Tzn. raczej nie było zepsute.
>> Ale - na nieszczęście dla dziennikarzy motoryzacyjnych - teoria o
>> *przymusowych* 20% nie sprawdziła się w praktyce.
>> :-)
>
> Praw fizyki nie oszukasz - ze spalania litra LPG jest mniej energii.
> Jeśli więc w identycznych warunkach pali ci tyle samo LPG co benzyny, to
> oznacza
> że masz albo zbyt zubożoną mieszankę na LPG, albo za bogatą na benzynie,
> albo jedno i drugie.
>
> Czyli zakładając że obecny stan zasilania silnika w LPG ci odpowiada,
> mógłbyś teoretycznie
> doprowadzić układ zasilania benzyną do zużycia paliwa niższego o 15-20%
> przy podobnie
> ubogiej mieszance.
Ale CNG to LPG, i troszkę inne proporcje benzyna/LPG a inne benzyna/CNG
pozdr.
Gr
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.10 19:59 bartekk
- 22.10.10 01:01 P_ablo
- 22.10.10 10:30 /// Kaszpir ///
- 29.10.10 17:50 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo