  • 21. Data: 2014-01-27 15:45:14
    Temat: Re: Paranoja w Uwaga Pirat
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-27 14:49, Użytkownik AZ napisał:

    > No i tu sie zaczyna PMS, poszukiwanie dziury w calym a pozniej krzycza,
    > ze urzednik czy policjant jest nie ugiety i stosuje prawo.
    >
    > Wymachuje Cie policjant, zatrzymujesz sie, zanim dojdzie do Ciebie otwierasz
    > szybe, co tu niezrozumialego?

    A w jaki sposób skoro masz obowiązek trzymać łapki na kierownicy ?
    Żaden z samochodów jakimi miałem okazję jeździć nie miał przycisku
    do operowania szybami w kierownicy.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-01-27 15:46:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 Jan 2014 15:45:14 +0100 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > A w jaki sposób skoro masz obowiązek trzymać łapki na kierownicy ? Żaden
    > z samochodów jakimi miałem okazję jeździć nie miał przycisku do
    > operowania szybami w kierownicy.

    ty z tych co się potrafią zabić szamponem?
    "Zmoczyć włosy, nanieść szampon, spłukać, czynność powtórzyć"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2014-01-27 15:49:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > A w jaki sposób skoro masz obowiązek trzymać łapki na kierownicy ?

    W zaden...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2014-01-27 16:21:00
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-01-27 12:07, AZ pisze:

    > Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 grudnia
    > 2002 r. w sprawie kontroli ruchu drogowego. (Dz.U.03.14.144)

    Czy aby konstytucja nie mówi coś innego?
    Rozporządzenie ministra w sprawie wykonywania pracy, dotyczy pracowników
    SWiA.
    Dlaczego ma dotyczyć nas - kierowców?
    Nas obowiązku uchwalony przez Sejm KRD a tm nic takiego niema.
    Gdyby prawodawcy chcieli, żebyśmy się tak zachowywali, to zapisali by to
    w kodeksie.

    WW

  • 25. Data: 2014-01-27 16:27:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Czy aby konstytucja nie mówi coś innego?

    Konstytucja mowi wiele rzeczy i co?

    > Rozporządzenie ministra w sprawie wykonywania pracy, dotyczy pracowników
    > SWiA.

    Ze co?

    > Dlaczego ma dotyczyć nas - kierowców?

    Bo nas dotyczy.

    > Nas obowiązku uchwalony przez Sejm KRD a tm nic takiego niema.

    To rozporzadzenie tez nas dotyczy.

    > Gdyby prawodawcy chcieli, żebyśmy się tak zachowywali, to zapisali by to
    > w kodeksie.

    Nie koniecznie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2014-01-27 17:17:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-27 15:49, Użytkownik AZ napisał:

    > W zaden...

    To po co tak piszesz i wprowadzasz w błąd ?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2014-01-27 17:21:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > To po co tak piszesz i wprowadzasz w błąd ?

    Sprobuje ci wytlumaczyc, choc nie wiem czy to ma sens.

    Rozumiem, ze jak policjant machnie ci lizakiem to zarzucasz rece na kierownice
    i nie zdejmujesz ich z niej az policjant nie pozwoli?

    Jak sobie wyobrazasz zapisanie tego przepisu? Kierowca w przypadku kontroli
    drogowej jest zobowiazany trzymac rece na kierownicy, ale: moze uzyc lewej reki
    do opuszczenia szyby, prawej reki do wrzucenia luzu, prawej reki do sciszenia
    radia lub podrapania sie za uchem.

    O to chodzi?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2014-01-27 21:19:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-27 17:21, Użytkownik AZ napisał:

> [...]
    > do opuszczenia szyby, prawej reki do wrzucenia luzu, prawej reki do sciszenia

    Ja sobie wyobrażam że gdyby ustawodawcy nie chodziło o bezwzględne
    trzymanie rąk na kierownicy napisał by aby trzymać je w sposób widoczny
    najlepiej na kierownicy i wtedy mógł bym sobie wrzucać luz i ściszać
    radio. Otwierać okna tylko w sytuacji kiedy przycisk był by widoczny
    np. na konsoli środkowej a nie ukryty w drzwiach pod poziomem szyby
    i poza zasięgiem wzroku plicmajstra.
    A na razie przepis jest jaki jest i pisanie że można go olewać
    oznacza tylko niewiedzę i głupotę piszącego a nie faktyczny stan
    prawny.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2014-01-27 21:27:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-27 21:19, RadoslawF pisze:
> [...]
    (...)

    Artur próbował, teraz pewnie już jest pewien, że tłumaczenie
    nie ma sensu...

  • 30. Data: 2014-01-27 22:48:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 27.01.2014 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał/a:

    > A na razie przepis jest jaki jest i pisanie że można go olewać
    > oznacza tylko niewiedzę i głupotę piszącego a nie faktyczny stan
    > prawny.

    Glupio piszacy jestes ty. Zawsze jak mnie zatrzymuja to zanim dojdzie do mnie
    policjant to juz mam otwarta szybe - czary?

    --
    Artur
    ZZR 1200