  • Data: 2012-09-29 16:43:20
    Temat: Re: Panowie, nie oszukujmy si?
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    news:k46ls0$n83$1@node1.news.atman.pl...

> [...]

    Po kilku latach za cholere jednak nie moge sie przestawic i chyba wiem ze
    juz to nie nastapi.
    Subiektywnie powiem tak - wmawianie mi ze trojkatna kierownica w
    samochodzie jest lepsza niz okragla , a auto ma "natywnie " jezdzic do
    tyłu -- nikomu sie nie uda.

    > Mam wersję domową MS Office 2007 (licencja na 3 komputery) i do tej pory
    > nie mogę się przestawić na "wstążkę", dlatego doinstalowałem sobie
    > rozszerzenie UBit Menu (Classic Menu and Toolbars) -
    > <http://www.ubit.ch/software/ubitmenu-languages/>

    Dokladnie tak , cale szczescie ze takie nakladki ktos wymyslil.

    Niestety debilny (moja opinia) trend na debilną (rowniez moja opinia)
    wstązke ma duże parcie.

    Widac to zreszta od Painta po AutoCAD-a itd