  • 1. Data: 2012-09-26 22:22:00
    Temat: Panowie, nie oszukujmy się
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

  • 2. Data: 2012-09-26 22:33:39
    Temat: Re: Panowie, nie oszukujmy się
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

  • 3. Data: 2012-09-26 23:17:55
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-09-26 22:33, marfi pisze:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:k3vo5a$ijc$1@usenet.news.interia.pl...
    >> W7 jest lepszy od XP.
    >
    > Bo jest większy i nowszy...
    > Ale nie jest lepszy od Visty :)

    Przecież to właśnie Vista ssała paukę. ;)
    A W7 jest lepszy od XP, Visty i zapewne W8. :)

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2012-09-26 23:25:11
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2012-09-26 22:22, $heikh el $hah pisze:
    > W7 jest lepszy od XP.

    Powtórka z historii Windows 98 i Windows Millennium ale bardziej pasuje W7
    lepszy niż Vista.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 5. Data: 2012-09-26 23:33:27
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 26/09/2012 22:17, $heikh el $hah wrote:

    > Przecież to właśnie Vista ssała paukę. ;)
    > A W7 jest lepszy od XP, Visty i zapewne W8. :)

    I dużo lepszy od tego całego Linuksa!

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 6. Data: 2012-09-27 07:07:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kamikazee" napisał w wiadomości grup
    > Powtórka z historii Windows 98 i Windows Millennium ale bardziej pasuje W7
    > lepszy niż Vista.

    Używałeś Visty, czy tylko papugujesz zasłyszaną teorię?

  • 7. Data: 2012-09-27 07:25:06
    Od: work <g...@w...pl>

    aż tak źle z Vistą nie było. Miałem w lapie ten system i na początku
    owszem jakoś tak chodziła ale po aktualizacjach całkiem nieźle

  • 8. Data: 2012-09-27 08:17:09
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    Miejcie litosc... idzcie sobie z tym na odpowiednia grupe...

  • 9. Data: 2012-09-27 08:25:13
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > I dużo lepszy od tego całego Linuksa!

    Cos co jest za darmo zawsze jest gorsze, np. sex zona (za darmo) vs sex z
    profesjonalna prostytutka.
    Odpowiedzcie sobie sami.

  • 10. Data: 2012-09-27 08:26:26
    Od: "Q" <n...@s...org>