  • Data: 2012-09-27 10:34:36
    Temat: Re: Panowie, nie oszukujmy si?
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-27, Q <n...@s...org> wrote:
    > Mozesz rozwinac w dwoch slowach?
    > Pytam, bo po zainstalowaniu 2007 zrozumialem,
    > ze starych drzew sie nie przesadza i wrocilem do 2003.

    Zdaję sobie sprawę, że wiele osób miało problem ze zmianą
    interfejsu i nie neguję tego (przyzwyczajenia bywają silne).

    Jednak jeśli już uda Ci się przestawić, to doceniasz zmiany.

    Najbardziej zmienił się Excel, trochę mniej Access i PowerPoint,
    a najmniej Word. Reszty nie używam.

    Chyba najważniejszą zmianą (na pewno dla mnie) jest liczba wierszy
    w Excelu (1mln zamiast 65k). Excel jest także ZNACZNIE szybszy.

    Access 2007 jest dużo wygodniejszy (w 2003 nie można było nawet
    wyszukiwać kwerend...) i chyba trochę szybszy.

    Ważne jest także to, że MS wreszcie zadbał o wygląd dokumentów.
    Wreszcie nie trzeba się wstydzić tworzonych wykresów i diagramów
    (te z 2003 przydawały się tylko do roboczych analiz, te z 2007 są
    wystarczająco schludne, by można było je prezentować).

    pozdrawiam,
    PK