  • 11. Data: 2010-04-19 12:47:08
    Temat: Re: Panonia
    Od: "Paweł.H." <p...@u...gmail.com>

    > Slyszy od kogo? Od importerow? No i powiedz gdzie oni beda produkowac
    > te swoje wlasne projekty? W jakich zakladach?
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    "Słyszy się" na forach. Jakiś czas temu dysponując budżetem tak skromym, że
    pozwolił jedynie szukać "mniejszego zła", zagłębiałem się w fora zrzeszajace
    szczęśliwych i mniej szczęśliwych nabywców dalekowschodnich produktów
    różnych marek. I tak produkty z jenym logiem sprawiją kłopoty rzadziej, niż
    z innym.
    Produkowac będą wiadomo - tam, gdzie najtaniej. A jeśli firma wyróżnia się
    na tle innych wielu jakoscią, to jakąś kontrolę jakości ma.

  • 12. Data: 2010-04-19 13:13:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-19, Pawe?.H. <p...@u...gmail.com> wrote:
    > "S?yszy sie" na forach. Jaki? czas temu dysponuj?c bud?etem tak skromym, ?e
    > pozwoli? jedynie szukaae "mniejszego z?a", zag?ebia?em sie w fora zrzeszajace
    > szcze?liwych i mniej szcze?liwych nabywców dalekowschodnich produktów
    > ró?nych marek. I tak produkty z jenym logiem sprawij? k?opoty rzadziej, ni?
    > z innym.
    > Produkowac bed? wiadomo - tam, gdzie najtaniej. A je?li firma wyró?nia sie
    > na tle innych wielu jakosci?, to jak?? kontrole jako?ci ma.

    No jak sie chce koniecznie nowkie to tak. Ja gdybym mial do dyspozycji kwote
    za ktora moglbym kupic nowy chinski skuter to wybralbym paroletni markowy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-04-19 13:30:36
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <n...@s...org> wrote:

    >"... Nad konstrukcją i montażem czuwa znany konstruktor motocykli, inż. Konrad
    Czwordon. Ręczy on swoim
    >nazwiskiem i wiedzą za ten model. Trzyma także pieczę nad montażem i
    >serwisem Junaka."

    Myhyhy;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2010-04-19 13:35:09
    Od: Crazy Yogurt <y...@g...com>

    On 19 Kwi, 14:12, Arni <n...@s...org> wrote:

    > "Junak 350 posiada silnik oparty na konstrukcji Hondy Rebel, który
    > został znacznie zmodyfikowany poprzez wprowadzenie wałków wyrównawczych
    > gwarantujących wysoką kulturę pracy silnika. Nad konstrukcją i montażem
    > czuwa znany konstruktor motocykli, inż. Konrad Czwordon. Ręczy on swoim
    > nazwiskiem i wiedzą za ten model. Trzyma także pieczę nad montażem i
    > serwisem Junaka."

    Chyba raczej należy to traktować jako marketingowy bełkot. Z tego co
    pamiętam, to jest to tłuczony przez grupę Lifeng (chińską, a jakże)
    Regal Raptor Daytona. W Polsce to pewnie montaż robią.

    pozdro,

    Yogurt (Crazy)

  • 15. Data: 2010-04-19 14:40:35
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Crazy Yogurt <y...@g...com> wrote:

    >Chyba raczej należy to traktować jako marketingowy bełkot.

    Nie wiedziec czemu nazwisko inzyniera Cz. od jakiegos czasu z niczym
    innym mi sie nie kojarzy.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 16. Data: 2010-04-19 14:56:51
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 19.04.2010 Jacot <j...@m...pl> napisał/a:

    > Nie wiedziec czemu nazwisko inzyniera Cz. od jakiegos czasu z niczym
    > innym mi sie nie kojarzy.

    Marudzicie panowie.
    Jak na chińską pierdziwkę za 12 klocków ten motur jest zajebiście ładny.
    Ja tam poczekam kilka lat aż będzie się dało to cudo kupić za 3, 4 tysiaki i pewnie
    sobie takie coś dla żony/dzieci sprawię.

    --
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]
    patashnik 2006.07.24 (pl.regionalne.lublin)

  • 17. Data: 2010-04-19 14:57:14
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    > Nie wiedziec czemu nazwisko inzyniera Cz. od jakiegos czasu z niczym
    > innym mi sie nie kojarzy.

    Marudzicie panowie.
    Jak na chińską pierdziawkę za 12 klocków ten motur jest zajebiście ładny.

  • 18. Data: 2010-04-19 15:50:11
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <piotrek@oczniak.net> napisał w
    wiadomości news:slrnhsorqa.12r6.piotrek@pikachu.wsa.lublin.pl..
    .

> [...]
    > Ja tam poczekam kilka lat aż będzie się dało to cudo kupić za 3, 4
    > tysiaki i pewnie
    > sobie takie coś dla żony/dzieci sprawię.

    Ale jeżdzące?
    Wątpię.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 19. Data: 2010-04-19 17:10:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 19 Kwi, 16:57, Piotrek Roczniak <piotrek@ oczniak.net> wrote:

    > Marudzicie panowie.
    Znajdujesz się na pl.rec.motocykle.
    > Jak na chińską pierdziawkę za 12 klocków ten motur jest zajebiście ładny.
    Już pisałem, gdybym miał wybór typu pachnąca nowością chińska
    pierdziawka a 7-8 letnia używana japonia to bez zastanowienia
    wybrałbym japonie :-) Bo ja lubię jeździć a podłubać jedynie
    hobbystycznie.
    > Ja tam poczekam kilka lat aż będzie się dało to cudo kupić za 3, 4 tysiaki i pewnie
    > sobie takie coś dla żony/dzieci sprawię.

    Jako element ozdobny salonu jak znalazł.

    --
    Artur
    ZZR 1200