  • 91. Data: 2012-04-20 17:02:07
    Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jmrsm3$t7d$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie gdzie tylko jak?

    Naprawde - w szkole poradza ci jak to zrobic.

  • 92. Data: 2012-04-20 17:24:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/04/2012 16:02, Ghost wrote:

    > Naprawde - w szkole poradza ci jak to zrobic.

    Takie piękne żniwa, KF aż puchnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 93. Data: 2012-04-20 17:59:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Takie piękne żniwa, KF aż puchnie.

    Etam, ja kogótka trzymam na wolnosci, jest tak glupi, ze az zabawny.

  • 94. Data: 2012-04-20 18:13:29
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Ghost"

    Że też wam się chce...P I A T E K jest...idzcie sie zabawić na miasto,
    tak jak ja właśnie robie :)

    Miłego wieczoru

    Pozdrawiam

  • 95. Data: 2012-04-20 18:14:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/04/2012 17:13, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "Ghost"
    >
    > Że też wam się chce...P I A T E K jest...idzcie sie zabawić na miasto,
    > tak jak ja właśnie robie :)
    >
    > Miłego wieczoru

    Jeszcze 10 minut patrzenia na pasek postępu i też idę coś zimnego wypić. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 96. Data: 2012-04-20 23:50:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Apr 2012 15:18:59 +0100, kamil napisał(a):
    > Tyle, że "Sredni dojazd Niemca do pracy to wiecej kilometrow niz Polaka.
    > 80km nie jest problemem." to nie jest prawa i Ghost rżnie dalej głupa
    > atakując mnie personalnie, zamiast przyznać się do błędu albo podać
    > źródło swoich rewelacji.

    Zalezy. To dwa zdania. Jedno ze "wiecej", ale nie mowi o ile.
    To moze byc prawda, ze np u nas 8 km a u nich 10.

    A drugie - ze 80 km nie jest problemem. To juz nie wszedzie ... ale w
    dobrych lokalizacjach to moze byc pol godziny :-)

    J.

  • 97. Data: 2012-04-21 08:37:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > A drugie - ze 80 km nie jest problemem. To juz nie wszedzie ... ale w
    > dobrych lokalizacjach to moze byc pol godziny :-)

    W dobrych lokalizacja to w polsce nie jest problemem. Znam cala gromadke
    ludzi dojezdzajacych z krakowa na slask/zaglebie A4. Jakos daja rade.

  • 98. Data: 2012-04-21 10:19:01
    Od: Filip <q...@q...pl>

    > W *którym* serwisie? Bo w Renault powiedzieli mi że informacja ogólna to
    > jest na gwarancji. A potem już nie ma ogólnej i każdy prowadzi własną
    > dokumentację. Więc w *którym*?

    Np. w serwisie Renault. Nie ma czegoś takiego jak historia samochodu na
    gwarancji a potem blank. Historia samochodu widnieje w systemie
    normalnie po okresie gwarancyjnym. Wszystkie auta Renault, które
    sprzedawałem, sprawdzałem sobie w systemie. Klient natomiast nie miał
    wglądu do historii pojazdu. Tylko pracownik może "sobie" sprawdzić.

  • 99. Data: 2012-04-21 10:29:13
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-04-19 10:11, Andrzej Lawa pisze:

    > W końcu przez tych zasranych oszustów pojawi się przepis, że z każdą
    > duperelą, włącznie z wymianą oleju, trzeba będzie jeździć do
    > "autoryzowanej stacji" i nie będzie można samemu sobie dłubać w
    > samochodzie czy innym pojeździe:(

    Nie martw się, Polak znajdzie sposób :)

  • 100. Data: 2012-04-21 11:44:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Apr 2012 08:37:16 +0200, Ghost napisał(a):

    > W dobrych lokalizacja to w polsce nie jest problemem. Znam cala gromadke
    > ludzi dojezdzajacych z krakowa na slask/zaglebie A4. Jakos daja rade.

    Ale pytales czy sa zadowoleni ?
    Bo jak sie mieszka i pracuje przy wezlach autostrady, i ta autostrada nie
    jest zatloczona to moze byc szybko, a w innych przypadkach .. moze lepiej
    zmienic prace lub mieszkanie ...

    http://www.youtube.com/watch?v=SOHHXWxZ7L0

    J.