  • 1. Data: 2012-04-18 16:17:54
    Temat: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
    Od: "Wkurwiony" <w...@g...pl>

    Fajny dokument, okazuje się, że kazde auto kupowane w komisie jest kręcone,
    Nawet jak jest serwisowane, po prostu ma przegląd np przy 120.000 potem nic,
    na liczniku jest 400.000 skręcają do 200.000 i z powrotem do serwisu i w kompie
    serwisu pojawia sie 200.000 ;)

    i tłuką wszystko, X5, Passaty, Q7 WSZYSTKO !!!
    http://superwizjer.tvn.pl/57620,samochody-bardzo-uzy
    wane,aktualnosc.html

  • 2. Data: 2012-04-18 18:57:25
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 18.04.2012 16:17, Wkurwiony pisze:
> [...]
    > na liczniku jest 400.000 skręcają do 200.000 i z powrotem do serwisu i w kompie
    A co jak był w serwisie na każdej wymianie oleju co 15..30kkm?
    W serwisie mają wszystkie stany liczników a nie tylko ten ostatni.

  • 3. Data: 2012-04-18 19:00:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-04-18 18:57, Albercik wrote:
    > W serwisie mają wszystkie stany liczników a nie tylko ten ostatni.

    W *którym* serwisie? Bo w Renault powiedzieli mi że informacja ogólna to
    jest na gwarancji. A potem już nie ma ogólnej i każdy prowadzi własną
    dokumentację. Więc w *którym*?

  • 4. Data: 2012-04-18 20:47:02
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    > W *którym* serwisie? Bo w Renault powiedzieli mi że informacja ogólna to
    > jest na gwarancji. A potem już nie ma ogólnej i każdy prowadzi własną
    > dokumentację. Więc w *którym*?

    W serwisie Fiata mają całą historię wszystkich przeglądów i napraw,
    także po gwarancji.

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 5. Data: 2012-04-18 22:37:46
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Wkurwiony <w...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > serwisu pojawia sie 200.000 ;)
    >
    > i tłuką wszystko, X5, Passaty, Q7 WSZYSTKO !!!

    Polacy mają kilka pierdolców. Jednym z nich ostatnio jest samolot a drugim od
    dawna kręcone liczniki. Gdzieś przeczytałem że przeciętny samochód u Niemców
    robi ok 18 tyś rocznie. Pewno co tysiączny robi dużo więcej. Ale to 1 promil
    samochodów. To ja się grzecznie pytam po chuj kręcić liczniki.

  • 6. Data: 2012-04-18 22:57:56
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kogutek"

> [...]
    > drugim od
    > dawna kręcone liczniki. Gdzieś przeczytałem że przeciętny samochód u

    Zgadza się, tyle, że takie auto kosztuje tyle, że nikomu nie oplaca się
    go sprowadzać

    > Pewno co tysiączny robi dużo więcej. Ale to 1 promil
    > samochodów. To ja się grzecznie pytam po chuj kręcić liczniki.

    Ponieważ zajechane auta z przebiegami 500 000 są tańsze i można je
    opchnąć w PL po przekręceniu licznika?

  • 7. Data: 2012-04-18 23:13:54
    Od: The_EaGle <t...@p...pl>

    W dniu 2012-04-18 22:37, kogutek pisze:

> [...]
    > robi ok 18 tyś rocznie. Pewno co tysiączny robi dużo więcej. Ale to 1 promil
    > samochodów. To ja się grzecznie pytam po chuj kręcić liczniki.

    Co z tego że średnio samochody w Niemczech przejeżdżają 18 tys skoro
    takich 3-4 letnich aut żaden handlarz nie kupuje. Kupują za to samochody
    z bardzo dużymi przebiegami za grosze i cofają licznik w Polsce. Im
    droższe, bardziej luksusowe auto z silnikiem diesla tym tych km jest
    więcej z reguły.

    W zeszłym roku szukając samochodu dla siebie i dla rodziny w zasadzie z
    miejsca odrzuciłem auta sprowadzone z zachodu - nie znalazłem żadnego
    który można by zweryfikować przebieg. Z reguły nie miały żadnych książek
    serwisowych albo pieczątka serwisu była 1 lub 2 a później cisza.
    Zdecydowanie lepiej jest kupić samochód z Polski gdzie sprawdzenie
    przebiegu jest prostsze. Zawsze można zadzwonić do ASO i zapytać o to
    do kiedy takie auto było serwisowane.

    Rafa;

  • 8. Data: 2012-04-18 23:55:59
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > W *którym* serwisie? Bo w Renault powiedzieli mi że informacja ogólna to
    > jest na gwarancji. A potem już nie ma ogólnej i każdy prowadzi własną
    > dokumentację. Więc w *którym*?

    Zapytaj grzecznie kilku serwisow. Jak spytalem (telefonicznie) w 5
    serwisach citroena, to w 1 tylko udzielili mi odpowiedzi, kiedy
    interesujacy mnie samochod byl ostatni raz w serwisie. Zgadzalo sie z
    ksiazka u polskiego Niemca w Hamburgu, to kupilem. A byla to Xantia II
    Break z 1998r. Przejezdzila u mnie prawie bezproblemowo ponad 50tys.km.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 9. Data: 2012-04-19 00:24:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-18 16:17, Wkurwiony pisze:
> [...]
    > na liczniku jest 400.000 skręcają do 200.000 i z powrotem do serwisu i w kompie

    Oni spełniają tylko marzenia polaków, o 10 letnim samochodzie od babci,
    dziadka, który nim tylko do kościoła jeździł...

  • 10. Data: 2012-04-19 01:35:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 18 Apr 2012 20:37:46 +0000 (UTC), kogutek wrote:

> [...]
    > robi ok 18 tyś rocznie. Pewno co tysiączny robi dużo więcej. Ale to 1 promil
    > samochodów. To ja się grzecznie pytam po chuj kręcić liczniki.

    Pewnie nie jeden promil, a np. 10-20%.
    Tylko to są właśnie te samochody które są sprowadzane do Polski...

    Nie bez przyczyny używane samochody w Niemczech są droższe niż używane
    samochody sprowadzane z Niemiec.

    Polski handlarz wchodzi na ich serwis z ogłoszeniami, sortuje po cenie i
    bierze te z dołu - najbardziej zajeżdżone. Potem picuje i udaje że to
    "przeciętny niemiecki samochód który robił 18kkm rocznie".