    From: The_EaGle <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
    Date: Wed, 18 Apr 2012 23:13:54 +0200

    W dniu 2012-04-18 22:37, kogutek pisze:
> [...]
    wane,aktualnosc.html

    > Polacy mają kilka pierdolców. Jednym z nich ostatnio jest samolot a drugim od
    > dawna kręcone liczniki. Gdzieś przeczytałem że przeciętny samochód u Niemców
    > robi ok 18 tyś rocznie. Pewno co tysiączny robi dużo więcej. Ale to 1 promil
    > samochodów. To ja się grzecznie pytam po chuj kręcić liczniki.

    Co z tego że średnio samochody w Niemczech przejeżdżają 18 tys skoro
    takich 3-4 letnich aut żaden handlarz nie kupuje. Kupują za to samochody
    z bardzo dużymi przebiegami za grosze i cofają licznik w Polsce. Im
    droższe, bardziej luksusowe auto z silnikiem diesla tym tych km jest
    więcej z reguły.

    W zeszłym roku szukając samochodu dla siebie i dla rodziny w zasadzie z
    miejsca odrzuciłem auta sprowadzone z zachodu - nie znalazłem żadnego
    który można by zweryfikować przebieg. Z reguły nie miały żadnych książek
    serwisowych albo pieczątka serwisu była 1 lub 2 a później cisza.
    Zdecydowanie lepiej jest kupić samochód z Polski gdzie sprawdzenie
    przebiegu jest prostsze. Zawsze można zadzwonić do ASO i zapytać o to
    do kiedy takie auto było serwisowane.

    Rafa;