  • Data: 2013-01-29 16:55:46
    Temat: Re: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz? nieświadomi tylko... Fakt że tylko raz. Może o to chodzi?
    > Znajomi i rodzina, wszyscy którzy mieli atramenty i kombajny HP, wszyscy
    > wyrzucili ten złom w pierony i kupili Samsunga/Brothera/Xeroxa.
    >
    > Pozdro.

    Przy okazji, wiecie jak sprawuje sie np drukarka tego typu SAMSUNG
    CLP-365:
    http://allegro.pl/kolorowa-drukarka-laserowa-samsung
    -clp-365-toner-i2968159056.html
    Obecnie posiadam atramenowke Canon iP4600, uzywam zamiennikow i ogolnie
    juz kilka razy mialem ja ochote wyrzucic za okno, tyle ze moga przywalic
    za to kare do 500zl ;]
    Chcialbym kupic cos taniego w eksploatacji, umozliwiajacego druk w
    kolorze w jakosci tabelek, zdjec w zasadzie nie przewiduje, no moze cos
    sporadycznie jednak bez paracia na super jakosc. Wazne tez zeby nie
    trzeba bylo przed niemal kazdym drukowaniem (rzadko drukuje) czyscic
    glowicy jak to mam wlasnie z obecnym Canonem...