  • Data: 2013-01-24 20:18:34
    Temat: Re: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:51011134$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...
    > 1. Kto kupuje HP? Moja pierwsza była HP. I powiedziałem: nigdy więcej.

    eetam, HP LaserJet 6P do dziś mi działa na printserwerze też HP w sieci.
    Ekonomią wydruku chyba nic nie pobije.

    Fakt że atrament DeskJet 930c wywaliłem przez okno, wprawdzie sprzęt był ok,
    ale tusze oryginalne za 3 stówki mi zaschły po pół roku leżenia w szafie w
    oryginalnym opakowaniu. W tym momencie powiedziałem nigdy więcej HP. Kupiłem
    Xeroxa 6125N.

    > 3. Kto teraz kupi HP? ;)

    Teraz? nieświadomi tylko... Fakt że tylko raz. Może o to chodzi?
    Znajomi i rodzina, wszyscy którzy mieli atramenty i kombajny HP, wszyscy
    wyrzucili ten złom w pierony i kupili Samsunga/Brothera/Xeroxa.

    Pozdro.

    --
    Irokez