  • 41. Data: 2015-02-14 09:11:34
    Temat: Re: Pamięć w Androidzie
    Od: Trybun <i...@j...ru>

  • 42. Data: 2015-02-14 09:12:27
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 54db4b6a$0$2201$6...@n...neostrada.pl

    > Więc w czym problem?

    W aktualizowaniu doinstalowanych na telefonie programów.

    > A ja nie potrzebuję żadnego z tych programów.

    A ja nie mogę się bez nich obejść. Yanosik na nieznane trasy, Rysiek na
    znane. Jak dla mnie rzecz lepsza niż CB Radio.

  • 43. Data: 2015-02-14 09:13:03
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-12 o 11:16, J.F. pisze:

    > Na Samsungach juz nie jest tak pieknie, wyboru przed instalacja nie
    > ma, przesunac nie wszystkie sie daje, czasem jakies smieci zostawiaja.
    > No i bywa ze dane sobie zakladaja tam gdzie one chca.
    >
    > J.

    No, u mnie też tak pięknie nie ma, żonglować między Pamięcią telefonu a
    kartą SD mogę tylko programami przeze mnie doinstalowanymi, te
    fabrycznie zainstalowane są prawie wszystkie na sztywno umieszczone w
    pamięci telefonu.
    Tak, u mnie też zostają po takich przenosinach niektórych programów
    śmieci na starym nośniku, są to z reguły puste foldery.

  • 44. Data: 2015-02-14 10:38:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54df034e$0$2186$6...@n...neostrada.pl

    przenosić zainstalowane programy między
    między tymi dwoma nośnikami.

    > W aktualizowaniu doinstalowanych na telefonie programów.

    Przesuń -- i po problemie. ;) Ja ,,przesuwam'' na SD to, z czego
    nie zamierzam korzystać, aby mieć miejsce na inne aplikacje.
    Ale przesuwam spakowane instalki, nie chodzące aplikacje. :)
    W razie ,,czego'' -- instaluję to, co zrzuciłem na SD.

    Każdy ma swoje potrzeby.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2015-02-14 15:41:24
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > Ale przesuwam spakowane instalki, nie chodzące aplikacje. :)
    > W razie ,,czego'' -- instaluję to, co zrzuciłem na SD.

    Tylko Ci się może wydawać że po problemie. Przesówanie czy sama
    instalacja nie sprawia na SD czy w Pamięci żadnego problemu, ale sama
    aktualizacja jest niemożliwa bez względu na jakim nośniku aplikacja jest.

    > Każdy ma swoje potrzeby.

    Jasne..

  • 46. Data: 2015-02-14 17:54:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 14 Feb 2015 09:11:34 +0100, Trybun <i...@j...ru> wrote:
    > Też właśnie napisałem że androidowcy "skopali" Linuksa. :-)

    Aczkolwiek Android na pewno (początkowo) był krokiem w dobrym
    kierunku. Ale czy dalszae jego "polerowanie" ma sens to już nie
    jestem przekonany. Czas na coś nowego. Bardzo jestem ciekaw
    tekwfonów na Ubuntu Touch.

    --
    Marek

  • 47. Data: 2015-02-15 20:52:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Feb 2015 09:11:02 +0100, Trybun napisał(a):

    > Skoro tak, to co mam zrobić aby przeprowadzić aktualizacje Here?

    Zwolnic pamiec :-)

    J.

  • 48. Data: 2015-02-16 13:23:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1vl9oy980tb4o$....@4...net

    > Zwolnic pamiec :-)

    [a nie przyspieszyć?...]

    () kupić nowy telefon
    () wyczyścić kesze
    () odinstalować część aplikacji
    () przenieść te aplikacje, które warto przenieść

    Ja coraz częściej skłaniam się q Osmandnej nawigacji.
    Ostatnia zassana przeze mnie mapa liczy sobie ten dejs.
    Inne nawigacje i mapy potrafią ukazać stan histo(e?)ryczny,
    choć ponoć mogą korzystać z mapy osmandnej...

    Here przynajmniej ma świeże mapy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2015-02-16 14:16:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    >Ja coraz częściej skłaniam się q Osmandnej nawigacji.

    Ostatnia wersja zaczyna sie nadawac do uzytku.
    Jak sami pisza - potrafi nawet 500km trase zaplanowac,
    150 km przelicza dosc szybko ..

    >Ostatnia zassana przeze mnie mapa liczy sobie ten dejs.
    >Inne nawigacje i mapy potrafią ukazać stan histo(e?)ryczny,
    >choć ponoć mogą korzystać z mapy osmandnej...

    Mapfactor jakos najczesciej updaty sciaga...

    >Here przynajmniej ma świeże mapy?

    No ba - najswiezsze, sa na nich drogi, ktorych jeszcze nie wybudowano
    :-)

    J.

  • 50. Data: 2015-02-17 01:47:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 54e1eda7$0$12181$6...@n...neostrada.pl

    > Mapfactor jakos najczesciej updaty sciaga...

    Zgadzam się -- często apdejtuje.

    > No ba - najswiezsze, sa na nich drogi, ktorych jeszcze nie wybudowano

    Czyli bardzo świeże. ;) Ciekawe z jakim wyprzedzeniem Here
    wróży mi mieszkanie przy ulicy Karola Białkowskiego... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'