  • Data: 2015-02-17 10:56:35
    Temat: Re: Pamięć w Androidzie
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    >
    > Weź pod uwagę, że zawartość pamięci RAM znika po wyłączeniu
    > zasilania (w przypadku telefonu: wyjęciu baterii).

    RAM to Random Access memeory - nie oznacza nic na temat zachowywania lub
    jej zawartości po zaniku zasialnia a jedynie sposób dostępu do niej.
    Pamieć Flash tez jest RAM.

    Mylisz z DRAM czyli Dynamic, która
    to pamięć wymaga częstego odświeżania zawartości co w konsekwencji
    prowadzi do utraty danych przy zaniku zasilania ale z powodu braku
    zasilania układu odświeżającego a nie samej pamięci. Zresztą są kości
    DRAM z wewnetrzną bateria i autonomicznym układem odświeżania, które
    możesz wyjąć z kompa i położyć na półke bez utraty danych,

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?