  • 1. Data: 2010-03-16 00:32:35
    Temat: Palnik do lampy
    Od: "Adam" <n...@g...pl>

    Witam

    Prosze grupowiczow o mala pomoc.
    Mam lampe blyskowa 500Ws, ktorej palnik prezentuje sie tak:
    http://img682.imageshack.us/g/69288431.jpg/

    Czego mozna sie po nim spodziewac ? Zredukowanej mocy ? Szybkiego zgonu ?
    Czy na podstawie tych zdjec mozna pokusic sie o stwierdzenie ile czasu
    jeszcze wytrzyma ?
    Czy palnik powinno sie wymienic jak najszybciej ?
    Czy dalsza praca moze doprowadzic do uszkodzenia lampy ?
    Czy taki palnik bedzie dobry ?
    http://www.allegro.pl/item946975250_quantuum_palnik_
    do_lamp_600_1000_ws_r600_r10.html
    Czy moze musi byc dedykowany ?

    Nie zalezy mi na szczegolnej wytrzymalosci, lampy uzywam sporadycznie ale
    chcialbym aby dzialala no i zeby sie nie zepsula od niesprawnego palnika.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-03-16 09:02:55
    Temat: Re: Palnik do lampy
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Użytkownik "Adam" <n...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > http://img682.imageshack.us/g/69288431.jpg/
    >
    > Czego mozna sie po nim spodziewac ? Zredukowanej mocy ? Szybkiego zgonu ?

    nie, mam o wiele gorzej wyglądające palniki w lampach
    niektóre juz mają 15 lat i ciągle błyskają, o wiele bardziej
    można się przejmować kondensatorami
    które padają po jakimś czasie. ( kilka lat)

    > Czy na podstawie tych zdjec mozna pokusic sie o stwierdzenie ile czasu
    > jeszcze wytrzyma ?

    jak każde urządzenie może zepsuć się za chwilę
    a może błyskać jeszcze 10 lat.

    > Czy palnik powinno sie wymienic jak najszybciej ?

    nie, to bez sensu.

    > Czy dalsza praca moze doprowadzic do uszkodzenia lampy ?

    nie

    > Nie zalezy mi na szczegolnej wytrzymalosci, lampy uzywam sporadycznie ale
    > chcialbym aby dzialala no i zeby sie nie zepsula od niesprawnego palnika.

    używaj i się nie przejmuj

    pozdrawiam

    Krzysztof

  • 3. Data: 2010-03-17 01:05:16
    Od: "Adam" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Sordyl" napisał w wiadomości
    > nie, mam o wiele gorzej wyglądające palniki w lampach
    > niektóre juz mają 15 lat i ciągle błyskają, o wiele bardziej
    > można się przejmować kondensatorami
    > które padają po jakimś czasie. ( kilka lat)

    O, dzieki, pocieszyles mnie.
    A jakie sa efekty wskazujace na padajace kondensatory ?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2010-03-17 11:28:19
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Użytkownik "Adam" <n...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Krzysztof Sordyl" napisał w wiadomości
    >
    > O, dzieki, pocieszyles mnie.
    > A jakie sa efekty wskazujace na padajace kondensatory ?

    Dłuższe ładowanie , a potem dym i brak błysku.

    pozdrawiam

    Krzysztof
    www.ksstudio.pl

  • 5. Data: 2010-03-17 22:57:02
    Od: "Adam" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Sordyl" napisał

    > Dłuższe ładowanie , a potem dym i brak błysku.

    Dzieki Krzysztof.

    Adam