  • 51. Data: 2019-01-09 01:59:54
    Temat: Re: Paliwo zwykłe. Tylko w Auchanie.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Dobre auto :-)

    Ano.
    Przez długi czas paliło regularnie 6,5litr na setke.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 52. Data: 2019-01-09 06:44:05
    Temat: Re: Paliwo zwykłe czy ulepszone
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    T. wrote:

> [...]
    > że kasjer by oszukiwał? Jak by w takim razie wycofał gotówkę z kasy
    > fiskalnej? Kierownik? Musiałby namówić kasjera na przewał, zwykle nie
    > jednego. A zysk i tak idzie za granicę... Tam jest duży obrót, a
    > niższa cena ma zachęcić do zrobienia zakupów w markecie przy okazji -
    > żona leci w półki a Ty tankujesz. A nie dlatego, że tam jest gorszej
    > jakości paliwo Twierdzę, że wobec dużego obrotu tam jest najlepsze
    > paliwo - nie ma starego w zbiornikach, odstanego z wodą czy innymi
    > syfami - bo jest bardzo duży obrót. A paliwo jest z tej samej bazy co

    Gdyby debilizm mial skrzydla, to bys był golebica!

    --
    Pozdr.
    T.

  • 53. Data: 2019-01-09 07:54:33
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, January 9, 2019 at 2:44:06 PM UTC+9, Twardy wrote:

    > Gdyby debilizm mial skrzydla, to bys był golebica!

    Ale uzasadnisz jakoś, czy mamy ci na słowo wierzyć?

  • 54. Data: 2019-01-09 09:36:37
    Od: p...@g...com

    --Widac maja cos do ukrycia :-P

    podobno dolewaja wody do paliwa w nocy miedzy 2:15 a 4:30 wiec proponuje zebys objal
    pierwsza warte :-)

    duza siec zgnoi i pusci z torbami kazdego durnego dostawce ktory bedzie probowal
    kombinowac wiec chetnych brakuje

    https://uokik.gov.pl/kontrola_paliwa.php

    za 2018 Auchan nie mial zadnej wtopy

  • 55. Data: 2019-01-09 10:04:46
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-01-08 o 16:09, sirapacz pisze:

    > ale te dodatki mogą co najwyżej uszlachetnić paliwo a nie spowodować, że
    > nie będzie mógł gość wyjechać ze stacji czy samochód będzie mu mulił czy
    > tam prychał.

    Zależy ile tego uszlachetniacza dadzą, ja w Zakopanym jak zatankowałem
    na ORLEN to dojechałem tylko do kwatery, potem już tylko laweta do domu
    (-2000 w portfelu) bo paliwo zamarzło i trzeba było żeby postało w
    ciepłym oraz odpompowanie tego g.. co miało ichnie uszlachetniacze (woda).
    Dla tego od >15 lat nie tankuję na ORLEN choć miał bym pchać do
    następnej stacji.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 56. Data: 2019-01-09 10:19:44
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-09 o 10:04, Chris pisze:

> [...]
    > ciepłym oraz odpompowanie tego g.. co miało ichnie uszlachetniacze (woda).
    > Dla tego od >15 lat nie tankuję na ORLEN choć miał bym pchać do

    Orlen to franczyza. Chodzi nie o markę, ale tę konkretną stację, co
    stosuje dolewki :-)
    Ps. Zgłosiłeś gdzie trzeba?
    T.

  • 57. Data: 2019-01-09 10:23:46
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 16:00, Kris pisze:

    > Ulegasz magi marketingu
    > Mam podejrzenie graniczące z pewnością ze paliwo na stacji Auchan to to samo paliwo
    które na sąsiedniej stacji z ładnym logiem znanego koncernu jest sporo droższe.
    > Kiedyś długaśną dyskusje czytałem w której kilka osób zaciekle przekonywało że VW
    Sharan jest dużo lepszym autem od Forda Galaxy. A Seat Alhambra to w ogóle wadliwy
    szajs

    Kiedyś pracowałem z kolegą, który pisał recenzję napędów CD dla pewnego
    czasopisma. Zachwycał się markowym, potępił jakąś mniej znaną, a obie
    były tego samego producenta, tylko raz jako OEM, a raz jako marka :-)
    Ps. Długo nie popracował...
    T.

  • 58. Data: 2019-01-09 10:34:26
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-01-07 o 12:41, Marek pisze:

    > Do swojego 20-letniego Polo 1.9 TDI lałem od 7 lat lepszy ON i faktycznie silnik
    > dostał skrzydeł, mniej palił i pewnie też był zadowolony, że nie pije byle jabola
    ;-)
    > Auto sprzedane niedawno po przejechaniu 300 tyś km, silnik żyleta.
    > Czujny czytelnik, jest w stanie rozpoznać dobrej maści mechanika w autorze tej
    monografii.

  • 59. Data: 2019-01-09 10:41:23
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 13:35, RadoslawF pisze:

    > Przez tyle lat funkcjonowania dystrybutorów w Auchanie gdyby
    > to co piszesz było prawdą to już media by dawno nagłośniły.
    > Po prostu każdy duży market towar ma w kategorii towar: dużo
    > zarabiamy, mało zarabiamy i nic bezpośrednio na nim nie zarabiamy
    > bo zarabiamy na tym co kupią przy okazji.
    > Niedoinformowani tego nie wiedzą i tworzą miejskie legendy o
    > złym paliwie niszczącym silniki.

    No co ty.
    W auchanie w nocy zmuszają pracownice do rozcieńczania wachy pół na pół z wodom.
    Też nie wierzyłem, ale jak dla sąsiada w 1,9 TEDEI plastykowy bak zerdzewiał to
    uwierzyłem.

  • 60. Data: 2019-01-09 10:59:36
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-01-09 o 10:19, T. pisze:
    > Orlen to franczyza. Chodzi nie o markę, ale tę konkretną stację, co
    > stosuje dolewki :-)

    ORLEN to też stacje firmowe i to była taka stacja.

    > Ps. Zgłosiłeś gdzie trzeba?

    Byłem, tak wq... że miałem tego dość ...