eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • X-Received: by 2002:a25:380a:: with SMTP id f10mr139170yba.4.1547474657976; Mon, 14
    Jan 2019 06:04:17 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:380a:: with SMTP id f10mr139170yba.4.1547474657976; Mon, 14
    Jan 2019 06:04:17 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!v55no6699798qtk.0!news-out.google.c
    om!m21ni4031qta.0!nntp.google.com!v55no6699796qtk.0!postnews.google.com!glegrou
    psg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 14 Jan 2019 06:04:17 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c3c8049$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
    References: <c...@g...com>
    <q0vind$vecc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <q11jrl$b2r$1@node1.news.atman.pl> <q11rgh$23c$1@news.mixmin.net>
    <5c3490ef$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <q125gj$ck5$1@node2.news.atman.pl>
    <5c34b2d5$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <q12d1c$1h26n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <q12dok$5s2$1@node1.news.atman.pl>
    <q12ei3$1h3gq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <q14df1$dc0$1@node2.news.atman.pl>
    <5c35e118$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <q1c3rq$ebi$1@news.mixmin.net>
    <6...@g...com>
    <5c3b0c53$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5c3b923f$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c3c4315$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <3...@g...com>
    <5c3c8049$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Paliwo zwykłe.
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Mon, 14 Jan 2019 14:04:18 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3265
    X-Received-Body-CRC: 3010881575
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648231
    [ ukryj nagłówki ]

    tak czy inaczej posiadacze common raila wybiora raczej bramke b czyli "markowy
    uszlachetniacz do ON" kupowalem ostatnio liqui moly do czyszczenia wtryskiwaczy
    (falowanie na jalowych obrotach) koszt 40 zeta

    https://www.aral.de/de/retail/kraftstoffe-und-preise
    /unsere-kraftstoffe/uebersicht-der-kraftstoffsorten/
    aral-diesel-im-winter.html

    norma -20C
    zwykly ON -22C
    ultimate -24C

    https://www.shell.de/autofahrer/shell-kraftstoffe/te
    chnische-informationen/dieselkraftstoff-im-winter.ht
    ml

    ale te -22C to bylo jednak za malo:

    http://www.verbraucher-papst.de/aktuell/neuer-shell-
    winterdiesel-bis-minus-30-grad-frostsicher/

    i ADAC

    https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tanken-kraftst
    off-antrieb/winterdiesel/

    Dieselkraftstoff sollte auf keinen Fall mit Benzin gemischt werden. Nur ältere
    Fahrzeugmodelle von vor 1997 - mit ausdrücklicher Freigabe des Herstellers - sind
    davon ausgenommen.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: