  • 101. Data: 2012-01-29 18:43:15
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 29 Jan 2012 17:26:40 +0100, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >Przecież Merkel powiedziała jakiś czas temu, że pokój w europie
    >nie został dany raz na zawsze.

    A już zaczęła zapuszczać wąsik? ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 102. Data: 2012-01-29 19:01:04
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr . Li4
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 18:25, Pietia pisze:

    > Tylko dla osób bardo zacietrzewionych.

    Wręcz przeciwnie.

    > Kartki mają dokładnie takie samo uzasadnienie jak zaporowa cena.
    > Mniejsza dostępność. To naprawdę nie jest trudne.

    Jak widzę to jest za trudne, by to zrozumieć. System kartowy
    nie ograniczał dostępu, a wręcz przeciwnie - umożliwiał każdemu
    dostęp do pewnych "dóbr" w tej samej ilości i w cenie, która była
    dla każdego taka sama. Wysoka cena paliw wynika wprost z gospodarki
    rynkowej.

    > Nie. Sugeruję, że obecnie mają to w dupie.

    Co jest poważnym błędem w Twoim rozumowaniu. Ceny paliw i energii są
    bardzo ważne dla gospodarki. Tylko idiota może sugerować, że rządu
    to nie interesuje.

    > Nie, napisałem "chyba".

    Najlepiej przy każdym "argumencie" pisać "chyba" - wtedy można
    się łatwo wytłumaczyć. Bierzesz przykład z niejakiego Rysia
    Czarneckiego?

    > Sugerujesz, że cena 4,99 nie miała zadnego związku z wyborami?
    >
    > Z ciekawości. Czy masz legitymację członka po?

    Paszport Polsatu wystarczy?

  • 103. Data: 2012-01-29 19:06:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Wręcz przeciwnie.

    No i po co trollujesz?

  • 104. Data: 2012-01-29 19:06:11
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Wręcz przeciwnie.

    Często czytałem, że określano Cie jako "troll Artur". I widzę, że to w
    pełni uzasadnione określenie.

    Coś Ci celowo umknęło, więc powtórze:
    "Sugerujesz, że cena 4,99 nie miała zadnego związku z wyborami?"

    Bo tylko idiota może w to wierzyć...

  • 105. Data: 2012-01-29 19:10:56
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):
    > Posłuchaj no dziadku, może to z tobą i kolesiami od protestu jest jednak
    > coś nie tak? Tutaj większość jest przeciwko takiej formie protestu, na
    > drogach jak widać kierowcy również mieli was dosyć.
    Misiu, jak masz jajeczka to wpadnij na następny protest wraz ze swoja większością i
    argumentami. LOL

    A jak nie masz jajeczek to pozostaje ci misiu pokochać to i klawiaturka :) Pa.
    --
    Krzysiek

  • 106. Data: 2012-01-29 19:17:46
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Cała ta akcja nie była zgodna z przepisami, od tego zacznijmy.
    Akcja była z przepisami. Policja (pięć radiowozów i helikopter) karała tylko tych co
    awaryjnym
    lecieli i jednego co jechał z lewej łeb w łeb i bardzo dobrze.
    Jasno było mówione co i jak, ale do niektórych to nie dotarło.
    > Zresztą czemu się dziwić -- jacy protestujący, taki protest.
    Trening czyni mistrza.
    --
    Krzysiek

  • 107. Data: 2012-01-29 19:19:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 19:06, Pietia pisze:

    > Często czytałem, że określano Cie jako "troll Artur". I widzę, że to w
    > pełni uzasadnione określenie.

    Widzę, że z braku argumentów wyciąłeś wszystko (by nie odpowiadać)
    i skupiłeś się tylko na płytkiej próbie deprecjacji interlokutora :)

    > Coś Ci celowo umknęło, więc powtórze:
    > "Sugerujesz, że cena 4,99 nie miała zadnego związku z wyborami?"

    Nic mi nie umknęło - jak zwykle uzupełniłeś swe imaginację magicznym
    "chyba".

    > Bo tylko idiota może w to wierzyć...

    Być może - w końcu dyskutujesz ze swoimi wymysłami.

  • 108. Data: 2012-01-29 19:20:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Akcja była z przepisami.

    Nie, nie była.

  • 109. Data: 2012-01-29 19:22:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-01-2012 19:10, Krzysztof 45 pisze:
    > Misiu, jak masz jajeczka to wpadnij na następny protest wraz ze swoja
    > większością i argumentami. LOL
    > A jak nie masz jajeczek to pozostaje ci misiu pokochać to i klawiaturka
    > :) Pa.

    Ciekawe dlaczego nie odpowiedziałeś na pytanie dot. przepisowej jazdy po
    autostradzie stara pierdoło?

    --
    Paweł

  • 110. Data: 2012-01-29 19:23:25
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Widzę, że z braku argumentów wyciąłeś wszystko (by nie odpowiadać)
    > i skupiłeś się tylko na płytkiej próbie deprecjacji interlokutora :)

    Nie nie wyciąłem. Czekam na odpowiedź. Poza tym nie ma żadnej próby
    "deprecjacji". To fakty, nie kłóć się z faktami.

    > Nic mi nie umknęło

    Czyli nieudolnie unikasz odpowiedzi.

    > Być może - w końcu dyskutujesz ze swoimi wymysłami.

    Wydaje Ci się tylko.