  • 81. Data: 2012-01-29 17:33:13
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr . Li4
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 17:19, Pietia pisze:
    > Rafał \SP\ Gil wrote:
    >
    >> Zalety:
    >
    > <ciach bełkot>

    Cóż, wbrew temu co sugerujesz to wcale nie jest bełkot. Wystarczy nie
    być zbytnio zacietrzewionym i ironię dostrzegać.

    > Może rząd przywróci kartki na paliwo?

    Ekhem - w jakim celu? W imię rozdawnictwa, bo się każdemu
    należy po 30 litrów na miesiąc po 2zł?

    Zresztą - o czym tu deliberować? Paliwo jest, a windowanie
    cen nie leży w interesie rządu, kraju itd.

  • 82. Data: 2012-01-29 17:35:50
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 17:27, megrims pisze:

    > DO 2050 roku upadnie na 100%.

    LOL - całe 40 lat do sprawdzenia, czy miałeś rację.
    Szkoda tylko, że nie podałeś co masz na myśli pisząc
    "Ta cywilizacja musi upaść".
    Normalnie Nostradamus się chowa ;)

  • 83. Data: 2012-01-29 17:36:14
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Cóż, wbrew temu co sugerujesz to wcale nie jest bełkot. Wystarczy nie
    > być zbytnio zacietrzewionym i ironię dostrzegać.

    To nie była ironia, to był bełkot.

    > Ekhem - w jakim celu?

    Jak to w jakim? Same zalety:

    - "protestujące pokurwieńce" pewnie nie miałyby za co blokować dróg

    - ogólne zluźnienie na drogach - automagicznie dla
    jeżdżących:spadek spalania

    - wraz ze spadkiem ilości uczestników - normalizacja czasów
    dotarcia towarów w transporcie kołowym

    - zdecydowanie mniejsze koszty wypadków z racji radykalnego
    zmniejszenia ich ilości

    - i wiele innych.

    > Zresztą - o czym tu deliberować? Paliwo jest, a windowanie
    > cen nie leży w interesie rządu, kraju itd.

    Jak nie leżało w interesie rządu, to w całym kraju Orleny sprzedawały po
    4.99. Do oporu. Dokładnie do 9 listopada chyba.

    Ale wtedy chyba ropa była droższa, więc to pewnie dlatego :)

  • 84. Data: 2012-01-29 17:43:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Sunday, January 29, 2012, 5:27:08 PM, you wrote:

    > DO 2050 roku upadnie na 100%.

    Prawdopodobieństwo, że dożyję 2050 jest bliskie zeru. A nawet jak
    dożyję, to mało prawdopodobne jest to, czy mnie to w ogóle
    zainteresuje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 85. Data: 2012-01-29 17:50:09
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Prawdopodobieństwo, że dożyję 2050 jest bliskie zeru. A nawet jak
    > dożyję, to mało prawdopodobne jest to, czy mnie to w ogóle
    > zainteresuje.

    Dzieci nie masz?

  • 86. Data: 2012-01-29 17:50:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-29 17:35, Artur Maśląg pisze:

    > LOL - całe 40 lat do sprawdzenia, czy miałeś rację.
    > Szkoda tylko, że nie podałeś co masz na myśli pisząc
    > "Ta cywilizacja musi upaść".
    > Normalnie Nostradamus się chowa ;)

    aj tam.. a jak patrzysz na to wszystko, to z optymizmem?

  • 87. Data: 2012-01-29 18:05:43
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Skup się i spróbuj zrozumieć:
    >
    > - Rząd nie może istotnie obniżyć akcyzy (minimum jest ustalone przez UE,
    > a my daleko od niego nie jesteśmy)
    > - Rząd nie może obniżyć VAT-u na paliwo (musiałby obniżyć VAT na wszystko)
    Chrzanisz takie same farmazony jak PO-paprańcy. Tak trzymaj.

    Pawlaka posłuchaj, zaczyna sie wyłamywać.
    --
    Krzysiek

  • 88. Data: 2012-01-29 18:08:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):
    > Co za debil. Ważne że Krzysio 45 ze spółką bawił się doskonale!
    > Ewidentnie robili na złość Tuskowi!
    Posłuchaj misiu, miałem Ci już nie odpowiadać bo nie dorosłeś do tego by pewne rzeczy
    zrozumieć.

    Ale ogólnie.
    Były rozdawane dokładna informacje że jedziemy zgodnie z przepisami, oraz było co
    chwila mówione na
    CB i jeden drugiego upominał by nie blokować awaryjnego. Statystycznych głupków nie
    brakowało, tak
    samo jak na tej grupie. To jest nieuniknione.
    --
    Krzysiek

  • 89. Data: 2012-01-29 18:20:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 17:36, Pietia pisze:

    > To nie była ironia, to był bełkot.

    W przeciwieństwie do tego co piszesz, miał sens.

    > Jak to w jakim? Same zalety:

    Ty miałeś uzasadnić swój postulat, a nie cytować poprzednika.

    (...)

    > Jak nie leżało w interesie rządu, to w całym kraju Orleny sprzedawały po
    > 4.99. Do oporu. Dokładnie do 9 listopada chyba.

    Aha, czyli sugerujesz, że aktualnie windowanie cen leży w interesie
    rządu?

    > Ale wtedy chyba ropa była droższa, więc to pewnie dlatego :)

    Kolejne pudło. Ropa była droższa, ale np. w kwietniu 2011.
    W dolarach...

  • 90. Data: 2012-01-29 18:22:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Chrzanisz takie same farmazony jak PO-paprańcy. Tak trzymaj.

    ROTFL. :D