  • 181. Data: 2012-01-30 23:29:02
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > Nie ma 'nie' Obniżanie podatków do progi ok. 14-15% zwiększa wpływy. FYI
    > w Polsce podatki to około 70% wynagrodzeń.

    Oczywiście, że czasem taka sytuacja ma miejsce, ale jest to kwestia
    bardzo złożone i z tym progiem podanym z dokładnością do 1% to już nieźle
    pojechałeś...

  • 182. Data: 2012-01-30 23:43:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Trzeb by sprawdzic jak to w tych przepisach stoi, ale mowi sie iz unia
    > dopuszcza obnizone stawki VAT tylko na niektore grupy towarow.

    Ale one są ustalone, a nie, że każdy sobie obniża na co chce. Mało
    prawdopodobne się wydaje, żeby unia zgodziła się na niższy VAT tylko na
    paliwo u nas, skoro jest ono i tak tańsze niż w krajach sąsiednich. A w
    zasadzie zupełnie nieprawdopodobne.

  • 183. Data: 2012-01-30 23:47:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 22:38:53 +0100, Mlody napisał(a):

    > Ciekawe dlaczego? Bo PełOwce tak mówią?
    > Może i fakt że zmienić ustawę o VAT w od dnia innego niż 1 stycznia
    > wprowadzi duży zament, ale dlaczego nie mogą zrobić oddzielnej stawki dla
    > paliw?

    UE blokuje. POza stawką podstawową mogą byc tylko określone trowary i
    usługi.

    --
    ___________ (R)

  • 184. Data: 2012-01-30 23:54:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > 3. Uczestnik protestu musi przestrzegać wszystkich przepisów ruchu
    > drogowego, przypominam, że
    > używanie klaksonu jest wykroczeniem, zmiany pasów ruchu muszą być
    > sygnalizowane.

    To by protest w ogóle nie doszedł do skutku.

    PS. Chcesz tego banana, czy nie? Bo nie odpowiedziałeś...

  • 185. Data: 2012-01-31 00:37:23
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    jerzu wrote:

    > Dupa. Kierowcy w tym kraju nie potrafią się zorganizować. Nie ma
    > żadnego lobby w sejmie ani w okolicach rządu. Kierowców można
    > najłatwiej łupić, i rządzący dobrze o tym wiedzą. Dlatego robią to, co
    > robią. I 200 czy nawet 2000 "ekstremistów" nic tu nie zdziała.

    Nic nie zdziała bo w takiej Italii jest po nasze 9 a nie 5.60...
    Taniej nie będzie -- po popyt podbiją nam sąsiedzi, którzy mają drożej.

    \SK

  • 186. Data: 2012-01-31 01:01:44
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie ma 'nie' Obniżanie podatków do progi ok. 14-15% zwiększa wpływy.

    Bzdura.

    Fałszywym uproszczeniem w postaci krzywej Laffera się nie zasłaniaj, bo
    nawet zgadzając na to fałszywe (o ile 0 przy 0% jest pi*drzwi OK, to 0 przy
    100% jest wzięte z dupy) nadmierne uproszczenie, to szczyt dochodów jest
    przy około 70% podatku od osób fizycznych.

    > FYI w Polsce podatki to około 70% wynagrodzeń.

    Nie. Tak wychodzi tylko w arytmetyce korwinistycznej. Ale tu jest
    1*2100 = 99*900 więc wszystko się może zdarzyć. A w arytmetyce zwykłych
    ludzi (gdzie wiadomo jak wykonać obliczenia na procentach) wychodzi ok 55%
    (obciążenia PIT + ZUS + VAT na tym co zostanie) w przypadku pracujących na
    etat. Jak kto ma DG może wyjść sporo mniej, rolnikom może wyjść sporo mniej,
    itd...

    \SK

  • 187. Data: 2012-01-31 02:02:30
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 500 PLN za litr ...
    Od: Filip <q...@q...pl>

    A ja jestem za tym, żeby litr paliwa kosztował 500 zł.

    Amen.

  • 188. Data: 2012-01-31 08:52:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    layer_embedded

    > Ten to akurat zabłysnął autem 2 raz już w sieci:
    > http://www.wiocha.pl/246016,Lansik_na

    LOL

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 189. Data: 2012-01-31 11:26:02
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Filip" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    >A ja jestem za tym, żeby litr paliwa kosztował 500 zł.

    499,99zł wygląda znacznie lepiej. ;-)

  • 190. Data: 2012-01-31 11:27:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/01/2012 17:32, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    layer_embedded

    > Ja pierdolę ... że nie chciało mi się tam pojechać ... z takim filmem
    > jakbym w niego wyjebał, odbębniłbym mandat, a on miałby karniaka ...
    > szkoda ;/

    Szkoda, że równie gorliwie nie tępisz ćwoków zapierdalających za karetkami.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net