  • Data: 2012-01-29 14:18:04
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SkiMir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jg3a5t$6gd$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Niestety, gospodarka rynkowa to taka sama utopia jak komunizm.

    > Co potwierdza utopijność gospodarki rynkowej. Spece w rządzie to doskonale
    > wiedzą i robią wszystko aby zapewnić sobie pieniądze niezależnie gdzie Ty
    > będziesz je zarabiać i wydawać (nawet jak nie będziesz zarabiać i wydawać
    > to i tak musisz coś zapłacić).

    > No i kogo obchodzi rynek to tylko ryzyko, zawsze może nie wyjść a podatki
    > i obciążenia i tak wyjdą.

    > Co potwierdza moje założenia. Widać PAŃSTWO ma już zbyt mało kasy z
    > podatków należnych od zysków, obrotów więc wprowadzi podatki niezależne od
> [...]

    no i koncem koncow firmy tak jak no chomikuj.pl zalozyla dzialalnosc na
    cyprze
    nikt sie nie przychrzania,a a sory zakladaja im sprawy ale sa poza naszym
    zasiegiem
    w rajach podatkowych czy tez w Dubaju gdzie nie ma podatkow widac jak
    doskonale rozwija sie rynek

    milabym propozycje, rozwalic ten caly stary komunistyczny system
    wypieprzyc wszytskich urzednikow na ulice do lopat
    niech zrobia porzadek z tym co nie moga od wiekow zrobic sluzby komunalne
    zabrac sie za poarzdku na ulicach wprowadzic oglolny lad przestrzenny

    wrocic do podstaw, wojsko sluzba zdrowia, transport policja
    wywalic zbednych 30% urzednikow co kontroluja co juz nie raz bylo
    skontrolowane
    stworzyc przyjazne panstwo w ktorym czlowiek odzywczai sie od kombinowania
    wywalic starych ludzi decyzyjnych z epoki komunizmu
    u nas sie nic nie da zalatwic, do poki nie ma sie znajomosci, ale dla pana
    generala bez problemu
    przekwalifikujemy dzialke lesna...
    do obrzydzenia wladza sie zadzi a Kowalski nawet gdy ma kilka zloty moze co
    najwyzej napyskowac
    lagodnie by wogole cos zalatwic, w zasadzie bez udzialu TV wiele spraw by
    umarlo bez rozglosu

    pamietacie ta sprawe gdzie ludziom sprzedano dzialki w miejsce budowy
    obwodnicy ?
    miasto o tym wiedzialo, napchalo kiese i co dalej? a wiecie kto bedzie
    wyplacal odszkodowania ?:P