  • Data: 2012-01-29 15:19:22
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-29 14:23, DoQ pisze:
> [...]
    elated

    > Ręce opadają - Masa Kretyniczna w wykonaniu samochodowym.

    Masa Kretyniczna w porównaniu do tej akcji to przykład
    działania uzasadnionego i sensownego (choć jako taka
    w obecnej formie jest idiotyczna).

    > I znowu nasuwa
    > się pytanie - komu zrobili gorzej? Tuskowi, ministrowi

    A cóż im taki protest zaszkodzi? Nie mamy wielkiego wpływu na
    kurs dolara, cenę baryłki czy też wysokość podatków. Poprawę
    sytuacji może dać wzrost zarobków.

    Paradoksalnie cała akcja może doprowadzić do podwyżek cen paliw,
    czy innych produktów - w końcu straty z tego tytułu jakoś
    zrekompensować trzeba.

    > czy B.ducha winnym kierowcom?

    Oni są poszkodowani wprost, a sprzedawcy nie popuszczą.
    Do tego już mam wrażenie, że Neste wykorzystuje sytuację
    i nie warto tam jeździć, ponieważ ceny nie są niższe niż
    na innych stacjach, a paliwo takie samo. To wrażenie nie
    jest od momentu protestu, tylko już od jakiegoś czasu.