  • Data: 2012-01-29 12:24:41
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-29 01:44, KrisPolska pisze:

    > te $$$ wyda na naszym rynku napedzajac koniunkture
    > bo kupujac towary generujemy popyt
    > a zatem prdukcja musi wzrosnac, jak musi wzrosnac to trzeba kogos zatrudnic

    Niestety, gospodarka rynkowa to taka sama utopia jak komunizm.

    > ogolnie mowiac panstwo nas doi napychajac swoja sakwe ktora i tak

    Co potwierdza utopijność gospodarki rynkowej. Spece w rządzie to
    doskonale wiedzą i robią wszystko aby zapewnić sobie pieniądze
    niezależnie gdzie Ty będziesz je zarabiać i wydawać (nawet jak nie
    będziesz zarabiać i wydawać to i tak musisz coś zapłacić).

    > przepuszcza w pusto i przejada na zus i inne puste projekty
    > zamiast zostawic te pieniadze na rynku to doprowadza do upadku

    No i kogo obchodzi rynek to tylko ryzyko, zawsze może nie wyjść a
    podatki i obciążenia i tak wyjdą.

    > teraz ponoc jaka oplata deszczowa, jutro moze za chodnik i trawnik dla psa?

    Co potwierdza moje założenia. Widać PAŃSTWO ma już zbyt mało kasy z
    podatków należnych od zysków, obrotów więc wprowadzi podatki niezależne
    od rynku.

    --
    M.