  • 41. Data: 2015-01-07 08:45:03
    Temat: Re: Paliwo miało byc poniżej 4zł :)
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:m8in0h$urv$1@node2.news.atman.pl...

    > No to zapraszam do Libii albo Wenezueli.

    Jak mialbym sie tam przeprowadzac tylko ze wzgledu na paliwo to chyba nie
    wiem :)
    Chociaz w Wenezueali to sa ladne panienki ;)

  • 42. Data: 2015-01-07 10:33:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    35,13741

    > Miałem rację ze nie wierzyłem.

    nie, zupełnie nie jest tańsza. przez ostatnie 4 lata średnio o 2$ na
    baryłce. Matematykę masz taką jak czytnik?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2015-01-07 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak c...@b...pl ...

    > Tam podatek w paliwie to z 5% a nie 60 :)

    Wiem, wiem z czego to się bierze.
    Ale rozmarzyłem się...

  • 43. Data: 2015-01-07 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alf/red/ f...@u...waw.pl ...

    > No to zapraszam do Libii albo Wenezueli.

    Tam są inne argumenty na nie :)

  • 45. Data: 2015-01-07 12:48:40
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 7 stycznia 2015 03:37:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > liczona w miare dostaw - czyli umowa nie okresla ceny, tylko algorytm
    > liczenia w oparciu o gielde. W okresach spadku jest niekorzystna dla
    > odbiorcy - ale zostaje ten wynegocjowany rabat.

    > Ano, tak podawali, a czasem podawali, ze sa podobne formuly.
    > Czyli razem nikt nic nie wie, no ale tu chodzi o pieniadze :-)
    >
    > W dodatku to od dluzszego czasu chyba nie ma transakcji Polska-Rosja,
    > tylko polska firma-rosyjska firma, a nawet niekoniecznie rosyjska.
    > Firmy rozne, mimo ze gaz pochodzi z jednego zrodla i przyplywa jedna

    Nareszcie jakaś związana z pytaniem odpowiedź. Jeśli by wierzyć w te 3 miesiące to
    teraz, według Bankiera, za ropę płacimy ok 75 dolarów za baryłkę bo taka jest średnia
    cena z trzech ostatnich miesięcy. Nie 50 dolarów jak uważają niektórzy kretyni a 75.
    Przy trzy miesięcznych zapasach cena w rafinerii jest jeszcze wyższa bo mają w niej
    ropę kupioną po wyższej niż 75 dolarów cenie.

  • 46. Data: 2015-01-07 13:14:24
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >Nareszcie jakaś związana z pytaniem odpowiedź. Jeśli by wierzyć w te 3

    Kretynem tu jest ten ktory mysli, ze wie ile placa polskie firmy. Daj sobie
    spokoj, nie widzisz, ze to cie przerasta ?

  • 47. Data: 2015-01-07 13:20:43
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Już było. Za tego przebrzydłego Kaczora (ok. 3,70 zł). Wtedy baryłka
    kosztowała ok. 70 USD.
    T.

  • 48. Data: 2015-01-07 13:43:30
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 7 stycznia 2015 13:15:38 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Kretynem tu jest ten ktory mysli, ze wie ile placa polskie firmy. Daj sobie
    > spokoj, nie widzisz, ze to cie przerasta ?

    Sądzisz że JF jest kretynem?

  • 49. Data: 2015-01-07 13:44:31
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 7 stycznia 2015 13:21:28 UTC+1 użytkownik T. napisał:
    > Już było. Za tego przebrzydłego Kaczora (ok. 3,70 zł). Wtedy baryłka
    > kosztowała ok. 70 USD.
    > T.

    To mogła być tańsza o jakieś 5 dolarów niż jest teraz.

  • 50. Data: 2015-01-07 16:07:29
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Kretynem tu jest ten ktory mysli, ze wie ile placa polskie firmy. Daj
    > sobie
    > spokoj, nie widzisz, ze to cie przerasta ?

    >Sądzisz że JF jest kretynem?

    Wrecz przeciwnie. JF wytlumaczyl ci, ze taki kontrakt to bardzo
    skomplikowana umowa i jest tajny ! Reszta to domysly.
    Zaglebianie sie przez ciebie co chwila i podniecanie kwotami jest
    idiotyczne.
    Przed chwila tankowalem na auchan i 95 kosztuje 4.14 czyli spada dalej.
    Ewidentnie widac, ze reakcja jest praktycznie na biezaco.