  • 1. Data: 2015-01-07 11:00:55
    Temat: Prawo jazdy C- badanie lekarskie
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry szanownym grupowiczom,

    Prawo jazdy B mam od 1998- bezterminowe.
    Mam ochotę zrobić C, oczywiście jeśli nie przejdę badań
    nie zamierzam kombinować i zwyczajnie zrezygnuję.

    Pytanie tylko, czy rozpoczynając proces nie "załatwię"
    sobie pięcioletniej ważności obecnego prawa jazdy B?

    Myślałem udać się do lekarza ze stosownymi uprawnieniami,
    i jeśli wynik będzie negatywny- odpuścić sobie, a jak
    pozytywny- do Wydziału Komunikacji zarejestrować się jako
    "kandydat na kierowcę" czy jak to się teraz fachowo nazywa
    i wtedy na kurs. Dobrze myślę, że sama wcześniejsza wizyta
    u lekarza niczym nie grozi? (poza rozwianiem nadziei
    na karierę truckera? :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2015-01-07 20:26:40
    Temat: Re: Prawo jazdy C- badanie lekarskie
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> wrote in message
> [...]
    > i wtedy na kurs. Dobrze myślę, że sama wcześniejsza wizyta
    > u lekarza niczym nie grozi? (poza rozwianiem nadziei

    nic sobie nie dam uciac, ale o ile nie jestes slepy,
    niepoczytalny, uzalezniony od substancji psychoaktywnych itd. itp.
    to nie widze zadnych podstaw zeby cos mialo sie zmienic

    upewnic sie mozesz tutaj:
    https://www.youtube.com/user/LekarzMedycynyPracy/vid
    eos

    facet rzeczowo i przystepnie opisuje procedury zwiazane
    z medycyna pracy i uprawnieniami wszelakimi, oraz w miare
    szybko odpowiada na pytania internautow ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2015-01-07 20:28:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    w sumie - wlasnie bylo: https://www.youtube.com/watch?v=636irdO6mPA

    --
    http://db.org.pl/

  • 4. Data: 2015-01-08 13:40:40
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 07.01.2015 m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał/a:

> [...]
    > z medycyna pracy i uprawnieniami wszelakimi, oraz w miare
    > szybko odpowiada na pytania internautow ;)

    Wielkie dzięki, już oglądam- na pewno wiele mi się rozjaśni :-)