  • 11. Data: 2017-07-12 11:55:31
    Temat: Re: Paliwa w góre ? od kiedy?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie darlem ryja. Jezdze tak malo ze dla mnie paliwo moze kosztowac dyche za litr.

  • 12. Data: 2017-07-12 11:59:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie darlem ryja. Jezdze tak malo ze dla mnie paliwo moze kosztowac dyche za litr.

    Ale żresz jak inni. Jak ci podskoczą ceny w sklepie z powodu tego
    podatku to odczujesz.

    --
    LordBluzg(R)

  • 13. Data: 2017-07-12 12:03:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak sie zrobi po 6 to daj znac gdzie zrobisz protest to przyjade ze stara opona.

  • 14. Data: 2017-07-12 12:03:43
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-07-12 11:14, Alf/red/ wrote:

    > Z grupy wielbicieli stabilnego i uczciwego prawa?

    A pomyslec ze pis smial sie z wyborcow platformy, do pewnego momentu
    akceptujacego praktycznie kazda jej decyzje, ze to lemingi. To teraz
    sytuacje odwrotna chyba trzeba nazwac lemingami do kwadratu, prawda?

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2017-07-12 12:17:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj jakis przyklad jak protestowales kiedy paliwa byly prawie po szesc zlotych za
    litr. Wtedy tez argument o drogim zarciu miales i darles ryja przeciwkom kacapom i
    kozojebcom? Jak paliwo bylo drogie to przemyt i oszukiwanie na podatkach byly na
    ogromna skale. Uwazam ze ceny ropy utrzymaja sie na obecnym poziomie bardzo dlugo.
    Jak by na zawsze paliwo mialo zostac na poziomie 4,75 to nikt krzywdy mial nie bedzie
    a za 5 lat bedziemy mieli drogi na przyzwoitym poziomie i sporo osob ktore beda mialy
    prace przy remoncie i budowy drog gminnych czy jak tam oni je nazywaja.

  • 16. Data: 2017-07-12 12:47:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Daj jakis przyklad jak protestowales kiedy paliwa byly prawie po szesc zlotych za
    litr.

    Ale to nie z winy podniesienia podatku czy rządu. jprd, takie trudne do
    zrozumienia?

    > Wtedy tez argument o drogim zarciu miales i darles ryja przeciwkom kacapom i
    kozojebcom?

    Spekulantom. Na te ceny nasz rząd nie miał wpływu, podobnie jak na pogodę.

    > Jak paliwo bylo drogie to przemyt i oszukiwanie na podatkach byly na ogromna skale.

    Srale. Mikroprzemyt na wschodniej granicy.

    > Uwazam ze ceny ropy utrzymaja sie na obecnym poziomie bardzo dlugo.

    Nieważne czy się utrzymają, na te ceny nie mamy specjalnie wpływu ale na
    podatek już tak.

> [...]
    beda mialy prace przy remoncie i budowy drog gminnych czy jak tam oni je nazywaja.

    Jakoś dotąd wystarczało na remonty dróg. Przez pierwszy rok działania
    obecnego rządu NIC nie zrobiono w tym zakresie a kasa została
    przepompowana na 500+. Zero inwestycji w budowie dróg i dotacji z Unii.
    Aż się prosiło żeby to ciągnąć. Rok uciekł, kasa też to co, teraz
    dojebać podatek bo wtedy focha strzelili? Więc niech ci co dostali 500+
    oddają albo objebać im do 350+ i załatwione. 5mld ma być z tego a 500+
    kosztuje nas ponad 20mld rocznie czyli jest to 1/4 programu 500+

    --
    LordBluzg(R)

  • 17. Data: 2017-07-12 13:03:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wstawiasz teksty pod glupia publike to i poklask bedziesz mial wiekszy. Ale na
    poklasku sie skonczy po silni w pysku sa slabi na boisku. Nawet argument ze jak zmowa
    kozojebcow podnosi ceny ropy i wszyscy musimy za wszysko wiecej placic bo nie mamy na
    to wplywu okaze sie slabszy od tego ze jak jest tanie paliwo to mozna dorzucic jakis
    drobny podatek zeby jezdzic lepszymi drogami, nie naprawiac ciagle zawieszen i spalic
    troche mniej paliwa.

  • 18. Data: 2017-07-12 13:13:46
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Zenek Kapelinder, 12 lip 2017 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

> [...]
    > przyzwoitym poziomie i sporo osob ktore beda mialy prace przy
    > remoncie i budowy drog gminnych czy jak tam oni je nazywaja.

    Naprawdę w to wierzysz? Bo ja nie. Nie chce mi się szukać, ale sprawdź
    sobie jaki procent opłaty paliwowej (a może i akcyzy) był przeznaczany
    rzeczywiście na drogi na przesterzeni ostatnich lat.
    Oni będą ssać ile się da i skąd się da na restaurację PRLu - jeszcze
    pewnie czekają nas wielkie budowy socjalizmu.
    Poza tym, że zobaczysz ludzi przy remontach dróg, to nie zobaczysz ilu
    ludziom sie pogorszyło, albo nawet stracili pracę, jeśli paliwa będą
    sukcesywnie dociążane podatkiem.

  • 19. Data: 2017-07-12 13:16:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    drobny podatek zeby jezdzic lepszymi drogami, nie naprawiac ciagle zawieszen i spalic

    No to kurwa, wszędzie dojebać większy podatek.
    1. do powietrza, kupimy filtry i będziemy filtrować powietrze, ludzie
    będą zdrowsi.
    2. Do wody dojebać podatek. Będziemy mieli lepsze rury i lepsze ujęcia
    oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków.
    2. Do prądu dojebać podatek. Bedziemy mogli rozbudować układy zasilania
    pod nowy, pierwszy milion samochodów elektrycznych, przecież to
    megaekologia.
    3. Dojebać podatek do internetu. Będziemy mieli rozbudowę
    infrastruktury, zaoszczędzimy megamilionów nanosekund w dostępie do
    stron www z pornolami na łączach światłowodowych a zaoszczędzony czas
    można wykorzystać na oglądanie TVPiS. i TV Trwam.

    Kurwa. EOD bo ja tak mogę z tymi podatkami nawet do srania się odnieść.
    1 kupa i 10gr podatku. Ludzie z oszczędności będą mniej srali więc
    będzie mniejsze zużycie papieru do dupy a więc ochrona lasów będzie
    większa no i za tą kasę to można obsadzić jakąś puszczę wyciętą z powodu
    kornika drukarza...
    Broń dalej podatków i obecnego PiSiorstwa. Argumenty mają wchuj.

    --
    LordBluzg(R)

  • 20. Data: 2017-07-12 13:34:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dawaj haslo gdzie i kiedy przyjechac z opona. Tylko zeby tam ktos z bardzo
    niezadowolonych byl i palil opony. Jako umiarkowanie niezadowolony nie podpale swojej
    dokad nie beda sie palily takich jak Ty.