    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Palikoty nocą
    Date: Thu, 23 Apr 2009 18:13:12 +0200

    Olek wrote:

    > www.knf.gov.pl
    > Oni mają stać na straży interesów klientów banków. Możesz spróbować skargi.

    Już nie przesadzajmy z tymi regulatorami ;-) Regulator rynku bankowego
    nie będzie zajmować się faksami, nawet wysyłanymi przez bank w ramach
    umowy o prowadzenie rachunku ;-)

    A co do meritum - osobiście uważam, że nic się nie stało. Bank nie ma
    obowiązku zakłądać, że jego klient ma faks w sypialni czynny od
    poniedziałku do piątku między 12:00 a 16:00, jak się klientowi nie
    zapomni i włączy komputer z kartą modemową...
    To prawie tak samo, jakbyś chciał, żeby CI maili w nocy nie wysyłali, bo
    masz powiadomienie SMSowe ;)
    Faksy, psze pana, to się zakłada na dedykowanej linii telefonicznej.
    Albo trzyma wirtualnie, gdzieś w chmurce Internetu ;)

    M.