  • Data: 2012-07-12 20:31:16
    Temat: Re: Pali się MOSFET - dlaczego?
    Od: "Pitlab" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie panikuj - jest w kazdej bateryjce do komorki i jakos sie miesci
    Wiem, jestem maruda, ale mam już ustalony rozmiar płytki i muszę się w tym
    zmieścić. Coś tam jeszcze upchnę, ale 2 sztuk SO8 i trochę drobnicy to już
    za dużo.

    > A tu masz wsad ... [...] tylko .... to wszystko przeznaczone do wbudowania
    > w baterie, wiec nie zabezpiecza przed odwrotnym podlaczeniem wlasciwej
    > baterii :-)
    On jeszcze wymaga napięć z poszczególnych ogniw a ja mam tylko sumaryczne
    napięcie. Odpada.
    Tak jeszcze przemyślałem całą filozofię, to jednak namierzając zgubiony
    model wolałbym mieć jak najdłużej wizję, nawet kosztem pakietu, tak więc
    odcinanie pakietu przy rozładowaniu odrzucam. Ma być tylko zabezpiecznie
    przeciwzwarciowe i przed odwrotnym podłączeniem polaryzacji.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl