  • 161. Data: 2012-04-12 17:29:12
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Miroo,

    Thursday, April 12, 2012, 9:31:48 AM, you wrote:

    > Prawdę mówiąc nie zdziwiłbym się gdyby wtedy liczba zabitych w wypadkach
    > była mniejsza niż teraz. Wszelkie zabezpieczenia i systemy zmniejszają
    > czujność i ostrożność kierowcy.

    [...]

    > To jest błędne koło - im bezpieczniej jest w aucie, tym niebezpieczniej
    > się jeździ.

    Bzdura. Ilość ofiar wypadków stale maleje - pomimo wzrostu ilości
    samochodów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 162. Data: 2012-04-12 21:40:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 12.04.2012 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    > Gdyby bicie było panaceum na problemy z dziećmi, dzieci z patologicznych
    > rodzin były by najgrzeczniejsze w całej okolicy i przynosiły do domu
    > pochwały ze szkoły.

    Naprawdę nie odróżniasz lania bez powodu od kary w formie klapsa?

    > Ale wytłumacz to betonowym głowom, których metody
    > wychowawcze zatrzymały się za czasów głębokiego PRLu.

    Nie należy przeginać w żadną stronę.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 163. Data: 2012-04-12 23:18:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 11:44:24 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Poza tym co chciałbyś sprawdzać w takim rowerze?

    Swiatla. I od razu pare wypadkow mniej ;-)

  • 164. Data: 2012-04-13 06:35:22
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    > Bzdura. Ilość ofiar wypadków stale maleje - pomimo wzrostu ilości
    > samochodów.

    ale to tylko dzięki fotoradarom i dzielnym panom policjantom i
    strażnikom z suszarkami których najważniejszym życiowym celem jest
    wlepienie ci mandatu na ograniczeniu do 30km/h na 4-pasmowej drodze :)

    Lukasz

  • 165. Data: 2012-04-13 07:58:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Apr 2012 21:40:04 +0200, Krzysiek Kielczewski

    > Naprawdę nie odróżniasz lania bez powodu od kary w formie klapsa?

    Dla ciebie to jest lanie bez powodu. Dla tego kto bije, powód jest. Tak
    samo Jakub W. twierdzi, że te, raptem dwa, uderzenia były słuszne i
    potrzebne. Ja tak nie uważam, bo nie ma takiego powodu dla którego istnieje
    konieczność uderzenia dziecka. Jasne?

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 166. Data: 2012-04-13 08:08:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Apr 2012 09:31:48 +0200, Miroo

    > To jest błędne koło - im bezpieczniej jest w aucie,
    > tym niebezpieczniej się jeździ.

    Jeździ się bezpieczniej, dopóki cały czas jeździ się autem z ułatwieniami.
    Problem może, ale nie musi, powstawać po degradacji pojazdu.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 167. Data: 2012-04-13 08:53:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 Myjk <m...@n...op.pl> napisał/a:

    > Dla ciebie to jest lanie bez powodu. Dla tego kto bije, powód jest.

    Kontekst rodziny patologicznej wyciąłeś specjalnie czy przez pomyłkę?

    > Tak
    > samo Jakub W. twierdzi, że te, raptem dwa, uderzenia były słuszne i
    > potrzebne. Ja tak nie uważam, bo nie ma takiego powodu dla którego istnieje
    > konieczność uderzenia dziecka. Jasne?

    Jasne. Acz całkowicie się z tym nie zgadzam.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 168. Data: 2012-04-13 08:54:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 Lukasz <w...@b...net.pl> napisał/a:

    > ale to tylko dzięki fotoradarom i dzielnym panom policjantom i
    > strażnikom z suszarkami których najważniejszym życiowym celem jest
    > wlepienie ci mandatu na ograniczeniu do 30km/h na 4-pasmowej drodze :)

    Skoro takie suszenie daje takie efekty - widać to jest właściwa metoda.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 169. Data: 2012-04-13 09:41:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Friday, April 13, 2012, 7:58:32 AM, you wrote:

> [...]
    > samo Jakub W. twierdzi, że te, raptem dwa, uderzenia były słuszne i
    > potrzebne. Ja tak nie uważam, bo nie ma takiego powodu dla którego istnieje

    Ile dzieci wychowałeś?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 170. Data: 2012-04-13 09:43:30
    Temat: Odp: Palenie w samochodzie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:4897468182$2...@s...com.
    ..

    > Ile dzieci wychowałeś?

    Pytanie powinno brzmieć - i ile z tych dzieci jest (zdaniem otoczenia)
    wychowane dobrze?