  • 171. Data: 2012-04-13 09:49:23
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 13 Apr 2012 08:53:10 +0200, Krzysiek Kielczewski

    > Kontekst rodziny patologicznej wyciąłeś specjalnie czy przez pomyłkę?

    Czy to pytanie jest podchwytliwe?

    Co lub kto określa, że rodzina jest patologiczna? Dzisiaj za patologię,
    przykładowo, uznaje się bicie (klaps) dziecka raz i więcej razy dziennie.
    Jutro patologiczna może być rodzina bijąca (klapsująca) dziecko raz w roku.
    Poza tym gdzie kończy się klaps, a zaczyna się uderzenie? Dopóki nie będzie
    siniaka to jeszcze klaps?

    Poza tym tutaj naprawdę nie chodzi o siłę czy ilość, chodzi o sam fakt
    zajścia takiej sytuacji. Uderzenie dziecka przez rodzica to mentalna
    przegrana tego drugiego.

    Słucham.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 172. Data: 2012-04-13 09:58:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 13 Apr 2012 09:41:30 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Ile dzieci wychowałeś?

    Forma tego pytania wskazuje, że odpowiedź musi być bardzo wysoko
    punktowana. Tylko ja nie biorę udziału w konkursie, zwłaszcza organizowanym
    przez Romana wszechwiedzącego, bo wychował n>1 dzieci, ma przewagę wiekową,
    zatem też doświadczenia, więc z pewnością wie wszystko lepiej i zaraz
    zacznie używać tych argumentów żeby zakrzyczeć dyskutanta.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 173. Data: 2012-04-13 10:08:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Friday, April 13, 2012, 9:58:34 AM, you wrote:

    > Forma tego pytania wskazuje, że odpowiedź musi być bardzo wysoko
    > punktowana. Tylko ja nie biorę udziału w konkursie, zwłaszcza organizowanym
    > przez Romana wszechwiedzącego, bo wychował n>1 dzieci,

    Nie, ledwie jedno.

    > ma przewagę wiekową, zatem też doświadczenia, więc z pewnością wie
    > wszystko lepiej i zaraz zacznie używać tych argumentów żeby
    > zakrzyczeć dyskutanta.

    Czyli nie wychowałeś żadnego a mądrzysz się.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 174. Data: 2012-04-13 10:12:49
    Od: z <z...@g...pl>

    > Czyli nie wychowałeś żadnego a mądrzysz się.

    Dlaczego tak brutalnie ? :-) To zakrawa na dyskryminację. :-)
    Wszak dyrektywy każą równouprawniać i każdy facet powinien nie tylko
    wychować ale i urodzić :-) Teoretycy są nam bardzo potrzebni ;-)

  • 175. Data: 2012-04-13 10:12:58
    Temat: Odp: Palenie w samochodzie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:9207036588$2...@s...com.
    ..
    > Hello Myjk,

    > Czyli nie wychowałeś żadnego a mądrzysz się.

    Ale tak zazwyczaj jest z tzw. bezstresowym wychowaniem.
    Głoszą je docenci doktorzy teoretycy, którzy nigdy nie widzieli skutków
    takiego pseudowychowania.
    Coś jak ksiądz wypowiadający się w sprawie wychowania dzieci i
    małżeństwa......

  • 176. Data: 2012-04-13 10:18:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 13 Apr 2012 10:08:35 +0200, RoMan Mandziejewicz

    Z użyciem klapsa?

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 177. Data: 2012-04-13 10:21:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello z,

    Friday, April 13, 2012, 10:12:49 AM, you wrote:

    > Dlaczego tak brutalnie ? :-) To zakrawa na dyskryminację. :-)
    > Wszak dyrektywy każą równouprawniać i każdy facet powinien nie tylko
    > wychować ale i urodzić :-) Teoretycy są nam bardzo potrzebni ;-)

    Ale to mi przypomina moje poglądy 30 lat temu, kiedy ze świętym
    oburzeniem upominałem matki w sklepie "nie bij, wytłumacz!".
    Te poglądy radykalnie się zmieniają, kiedy ma się własne dziecko.

    A efekty "bezstresowego wychowania" obserwuję od lat - albo cioty bez
    jaj albo tacy, którym się wydaje, że od świata im się absolutnie
    wszystko należy i wielce zdziwieni, jak świat im daje w pysk.

    Jak znam życie, to zaraz się zacznie o katowaniu i mordowaniu dzieci
    :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 178. Data: 2012-04-13 10:22:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Friday, April 13, 2012, 10:18:03 AM, you wrote:

    > Z użyciem klapsa?

    Niejednego. I nie musze się dziecka wstydzić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 179. Data: 2012-04-13 10:31:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisał w wiadomości
    Dnia 13.04.2012 Lukasz <w...@b...net.pl> napisał/a:
    >>> Bzdura. Ilość ofiar wypadków stale maleje - pomimo wzrostu ilości

    >Skoro takie suszenie daje takie efekty - widać to jest właściwa
    >metoda.

    Co by nie mowic, to jak na gierkowce postawili FR na skrzyzowaniach,
    to wiekszosc przed nimi zwalnia do 70. A jak sie jedzie 70 to i
    latwiej zahamowac na zoltym swietle, a w razie nieuwagi szansa na
    przezycie wieksza.

    Podobnie w innych wioskach - pare mandatow, punktow, i nawet
    twardziele przestaja jezdzic setka ..

    J.

  • 180. Data: 2012-04-13 10:38:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 Myjk <m...@n...op.pl> napisał/a:

    > Czy to pytanie jest podchwytliwe?

    Oczywiście :)

> [...]
    > Poza tym gdzie kończy się klaps, a zaczyna się uderzenie? Dopóki nie będzie

    Ciężko zdefiniować. Może tak: jak nie przestaje boleć w przeciągu dwóch
    trzech minut to to nie jest klaps.

    > Poza tym tutaj naprawdę nie chodzi o siłę czy ilość, chodzi o sam fakt
    > zajścia takiej sytuacji. Uderzenie dziecka przez rodzica to mentalna
    > przegrana tego drugiego.

    Wtargnięcie dziecka na jezdnie w trakcie omawiania niebezpieczeństwa
    jest dużo poważniejszą przegraną...

    > Słucham.

    Klaps jest szybki, krótkotrwały w skutkach, łatwy do zrozumienia i
    świetnie łączy przyczynę ze skutkiem. A z drugiej strony przemoc
    psychiczna jest o wiele groźniejsza: potrafi pozostawić wieloletnie
    ślady w psychice, głupi tekst w stylu "jesteś niegrzeczny i mamusia już
    cię nie kocha" potrafi latami tkwić w głowie.

    Oczywiście możemy zacząć rozmawiać o idealnie kulistych^W^W^W idalnych
    rodzicach i idealnych dzieciach, ale przejdźmy do rzeczywistości: w
    procesie wychowawczym kary są niezbędne. IMO klaps w sytuacji nagłej nie
    jest zły.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski