  • Data: 2012-04-11 12:51:37
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości
    >Ty twierdzisz, że niektórym niepalącym nie śmierdzi, a ja twierdzę,
    >że wielu palącym śmierdzi. W pewnej znanej mi firmie jest urządzona
    >palarnia, z której nikt nie korzysta, bo tam śmierdzi :)

    Ja tam widzialem palarnie z ktorej korzystano. W sumie to nie wiem po
    co tam bylo tracic pieniadze na palenie - siekiera wisiala taka.

    >W innej znanej mi firmie właściciel wymusił, przepraszam,
    >zaproponował wszystkim prezesom i wyższym dyrektorom rezygnację z
    >nałogu :)

    A znajomy dyrektor opowiadal jak to cala firma ma szystkie budynki
    "smoke free" ... tylko na pietrze zarzadu jest "enjoy smoking".

    Niepalenie wsrod pracownikow popieraja, bo wydajnosc rosnie :-)

    >Biedni palacze. Uważają, że są dyskryminowani, a sami nie zauważają
    >jak dyskryminują innych.

    W momencie kiedy nie moze byc kawiarni czy wagonu dla palacych to
    chyba jednak sa dyskryminowani.

    A teraz nawet w sluzbowo-prywatnym samochodzie nie beda mogli sobie
    zapalic ?

    J.