  • 21. Data: 2009-03-25 22:14:03
    Temat: Re: Pakiety minut w Play - pytanie
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 16:55:25 +0100, Tony napisał(a):

    > Po zapoznaniu się z regulaminem uważam, że się mylisz. W miejscu, gdzie
    > jest napisane o AKTYWACJI pakietu nie może być mowy o jego zakupie, gdyż
    > kupujesz środki na konto i z tych środków aktywujesz pakiet.

    Nigdzie nie ma mowy o aktywacji PAKIETU!
    Jest napisane o aktywacji USŁUGI,a to coś całkiem innego!
    Ponadto zwracam uwagę na punkt 4. mówiący wyraźnie o opłacie
    MIESIĘCZNEJ(!), oraz pkt. 11, mówiący że opłata 5 zł jest KAŻDORAZOWO
    automatycznie pobierana z konta użytkownika.
    Natomiast wątpliwości nie budzi jeden fakt, a mianowicie to, iż firma
    Play włożyła duży wysiłek w pracę na tym regulaminem, by był on możliwie
    niejednoznaczny.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2009-03-26 08:57:01
    Od: " " <h...@N...gazeta.pl>

    wiatrak napisał(a):

    > Następny
    będziesz mógł wykupić po
    30dniach od aktywacji
    pierwszego z nich.

    Następny czyli który? I tu wg
    mnie Play zaniedbał! Bo
    rozumiem sytuację kiedy ktoś co
    miesiąc ładuje sobie 3 pakiety
    od razu i część. Spokój. Ale gdy
    nie i robi to sobie na bieżąco, to
    skąd ma wiedzieć ile jeszcze ma
    możliwość wykupienia pakietów
    do tej daty jakiej ma w
    informacji sms? Powinni to tam
    ująć. Oczywiście może
    zarejestrować kartę i dzwonić
    sobie do hotline i płacić złotówkę
    za każdym razem, może też
    zaglądać na stronę www i swoje
    konto, to i tak dobrze że nie
    trzeba chodzić osobiście do
    dealera.

    Pzdr, Piotr M

  • 23. Data: 2009-03-26 08:57:10
    Od: "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl>

  • 24. Data: 2009-03-26 12:01:32
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 23:14:03 +0100, Chris napisał(a):

> [...]
    > Natomiast wątpliwości nie budzi jeden fakt, a mianowicie to, iż firma
    > Play włożyła duży wysiłek w pracę na tym regulaminem, by był on możliwie

    Dla mnie słowem-kluczem jest każdorazowo, czyli za każdym razem, gdy
    aktywujesz usługę. Brak użycia słowa pakiet nie oznacza automatycznego
    przedłużenia, to kwestie nazewnictwa. A słowo miesięczej w punkcie 4 moim
    zdaniem jest nadgorliwością.

    Dodatkowo to byłby pierwszy podobny regulamin, z tych, które czytałem,
    gdzie nie jest napisane wprost, że usługa sama się odnawia.

    Mogę się założyć (ale głowy czy ręki nie dam), że Wasze rozumowanie jest
    bliższe teorii spisku, niż temu, co wynika z regulaminu, chociażby właśnie
    dlatego, że nie ma w regulaminie mowy o deaktywacji usługi.

    Ktoś napisze lub zadzwoni do Play czy czekamy? ;)

    Pozdrawiam
    Tony

  • 25. Data: 2009-03-26 14:38:15
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:1rq78nejsop16$.1gbb5wehvgh71.dlg@40tude.net...

    > aktywujesz usługę. Brak użycia słowa pakiet nie oznacza automatycznego

    A jednak występuje słowo " pakiet" . Oj przepisywali na szybko z czegoś :)

    > Ktoś napisze lub zadzwoni do Play czy czekamy? ;)

    Na blogu rzecznik wyjaśnił : " pakiet 100 minut nie jest odnawialny i nie
    można go dezaktywować jak już klient za ten oto pakiet zapłacił.

    Jeśli więc klient włączył pakiet 100 minut na 30 dni za 5 zł to może z niego
    korzystać przez ten właśnie czas - jeśli będzie chciał z niego korzystać w
    kolejnym miesiącu to sam będzie musiał go aktywować.

    Przejrzałem regulamin i nie znalazłam tam punktu, w którym napisaliśmy iż
    usługa jest odnawialna.. "

  • 26. Data: 2009-03-26 14:59:07
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    tl pisze:
> [...]
    > kolejnym miesiącu to sam będzie musiał go aktywować.
    >
    > Przejrzałem regulamin i nie znalazłam tam punktu, w którym napisaliśmy iż

    podaj linka gdzie to wyczytałeś
    az

  • 27. Data: 2009-03-26 15:07:57
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > podaj linka gdzie to wyczytałeś

    http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/entry/147399/
    na+ryby.html

  • 28. Data: 2009-03-26 21:52:37
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 15:38:15 +0100, tl napisał(a):

> [...]
    > korzystać przez ten właśnie czas - jeśli będzie chciał z niego korzystać w
    > kolejnym miesiącu to sam będzie musiał go aktywować.

    W takim razie wygląda na to, że ten regulamin był pisany przez kogoś po
    mooocnym przepiciu. Bo o ile najwięcej sensu miał on jeszcze przy
    założeniu, że następne pakiety będą w kolejnych miesiącach automatycznie
    aktywowane, to jeśli taką ewentualność odrzucimy, to jego sensowność
    staje się mocno dyskusyjna, a podstawy do odmowy uruchomienia czwartego
    pakietu już w ogóle w nim nie ma.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 29. Data: 2009-03-27 08:13:45
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > W takim razie wygląda na to, że ten regulamin był pisany przez kogoś po
    > mooocnym przepiciu.

    Zaryzykowałbym twierdzenie, że było to nagłe przyspieszenie na wieść
    o ruchu w simplusie. Coś przepisali z czegoś i nie było kiedy dokladnie
    przeczytać co spłodzili. Reasumując mnie ta interpretacja jak najbardziej
    odpowiada :). W sumie wystarczy mi jeden pakiet na 30 dni. Następny
    kupię kiedy będę chcial nie zmuszany przez nikogo, i nie przez zapomnienie
    ;)

    tl

  • 30. Data: 2009-03-27 08:38:40
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 09:13:45 +0100, tl napisał(a):

> [...]
    > odpowiada :). W sumie wystarczy mi jeden pakiet na 30 dni. Następny
    > kupię kiedy będę chcial nie zmuszany przez nikogo, i nie przez zapomnienie

    Oczywiście, chyba każdemu z nas taka interpretacja odpowiada :)
    Do pełni szczęścia brakuje tylko, żeby się okazało, że fałszywą była
    również informacja o tym, iż minuty "do wszystkich sieci" są konsumowane
    przed pakietem "100 minut do Play".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof