    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pakiety minut w Play - pytanie
    Date: Thu, 26 Mar 2009 13:01:32 +0100

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 23:14:03 +0100, Chris napisał(a):

    > Nigdzie nie ma mowy o aktywacji PAKIETU!
    > Jest napisane o aktywacji USŁUGI,a to coś całkiem innego!
    > Ponadto zwracam uwagę na punkt 4. mówiący wyraźnie o opłacie
    > MIESIĘCZNEJ(!), oraz pkt. 11, mówiący że opłata 5 zł jest KAŻDORAZOWO
    > automatycznie pobierana z konta użytkownika.
    > Natomiast wątpliwości nie budzi jeden fakt, a mianowicie to, iż firma
    > Play włożyła duży wysiłek w pracę na tym regulaminem, by był on możliwie
    > niejednoznaczny.

    Dla mnie słowem-kluczem jest każdorazowo, czyli za każdym razem, gdy
    aktywujesz usługę. Brak użycia słowa pakiet nie oznacza automatycznego
    przedłużenia, to kwestie nazewnictwa. A słowo miesięczej w punkcie 4 moim
    zdaniem jest nadgorliwością.

    Dodatkowo to byłby pierwszy podobny regulamin, z tych, które czytałem,
    gdzie nie jest napisane wprost, że usługa sama się odnawia.

    Mogę się założyć (ale głowy czy ręki nie dam), że Wasze rozumowanie jest
    bliższe teorii spisku, niż temu, co wynika z regulaminu, chociażby właśnie
    dlatego, że nie ma w regulaminie mowy o deaktywacji usługi.

    Ktoś napisze lub zadzwoni do Play czy czekamy? ;)

    Pozdrawiam
    Tony