  • Data: 2009-06-24 19:44:14
    Temat: Re: Pakietowa transmisja danych w Tak Taku?
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > znajdziesz.Heyah ma 2gr/100kB ale to i tak sporo.Przy 100MB to zapłacisz
    > 20zł w Heyah a 10zł w Simplusie. Wybór jest prosty - tylko Simplus.

    Chciales powiedziec : jestes na wsi to uzywaj simplusa, a jak jestes w
    miescie to uzywaj pleja.

    Co by nie mowic, ale play ofera internetu na karte znokautowal
    konkurencje. U innych opow limity transmisji danych w abo po 500MB sa
    smieszne i chyba jedynie po to stworzone zeby wk* czlowieka, ktory dal
    sie nabrac i podpisal umowe. W play jest 2GB miesiecznie za 22,5
    zl/miesiac, przy kupnie doladowania na allegro.

    Dziwi mnie to ze wielka trojca przez tyle miesiecy nie zareagowala na
    oferte pleja. Ale widocznie dalej lapia wystarczajaca ilosc naiwniakow.

    p.