  • 1. Data: 2010-12-29 21:27:50
    Temat: Pakiet kwotowy w PlusGSM
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dobry Wieczór,

    Sytuacja jest taka, że;
    Mam numer telefonu z taryfą eklezjastyczną dużym pakietem kwotowym.
    W tym momencie uzbierała się spora sumka/kilkaset zł/
    Jak można odzyskać/wydać z sensem :-) taką kwotę?
    Chcę wyłączyć ten numer ale szkoda troszkę tych paru zł.
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2010-12-30 06:45:27
    Temat: Re: Pakiet kwotowy w PlusGSM
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

> [...]
    > Jak można odzyskać/wydać z sensem :-) taką kwotę?
    > Chcę wyłączyć ten numer ale szkoda troszkę tych paru zł.

    Zasil Simplusa znajomego, wydaj na cel dobroczynny lub wpłać na
    konto w GRY WP - by pograć sobie w pokerka on line.

    Pozdrawiam emarcin

  • 3. Data: 2010-12-30 10:08:41
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > Zasil Simplusa znajomego, wydaj na cel dobroczynny lub wp?a? na
    > konto w GRY WP - by pogra? sobie w pokerka on line.

    Dokładnie taki rozkład planuje :-)
    Dobroczynne, gierki i zasilenia.
    Zastanawiam się tylko jeszcze nad jakimś podaniem, o przeksięgowanie tej
    kwoty na inne numery, które mam zresztą z tym na jednym koncie.
    Tylko czy, aby numery premium i sms-y premium schodzą na pewno z pakietu
    kwotowego taryfy elastycznej?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 4. Data: 2010-12-30 10:24:11
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 30 Dec 2010 11:08:41 +0100, BAREK <b...@p...pl> wrote:

> [...]
    >kwoty na inne numery, które mam zresztą z tym na jednym koncie.
    >Tylko czy, aby numery premium i sms-y premium schodzą na pewno z pakietu

    schodza - takie jest idea pakietu kwotowego. To jest taki prepaid w
    wersji postpaid.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-12-30 17:54:13
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > schodza - takie jest idea pakietu kwotowego.

    Jako drugie "źródełko" informacji potwierdzę.
    Ja co miesiąc lub dwa "wyganiam" pieniądze z konta, które mogą mi przepaść.

    > To jest taki prepaid w wersji postpaid.

    W tej kwestii się nie wypowiem ,bo brzmi to zbyt skomplikowanie
    jak na wieczór wigilli Sylwestra (choć pewnie jest prawdą)
    ;)

    Pozdrawiam emarcin

  • 6. Data: 2011-01-01 08:27:28
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Jakiś czas temu słyszałem, że rusza usługa przekazywania pieniędzy z
    komórki do bankomatu-podobnież pilotaż już jest w Polsce- ciekawe, czy
    tak nie dało by się owych pieniążków wyciągnąć?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 7. Data: 2011-01-01 12:46:43
    Od: "M" <i...@g...com>

    Zasil Simplusa znajomego, wydaj na cel dobroczynny lub wpłać na
    konto w GRY WP - by pograć sobie w pokerka on line.

    Niestety zasilenie Simplusa znajomemu NIE jest ze środków na koncie.
    Ale zasilając za 50( z vat ) znajomy dostaje 60 i to przedłuża konto o 3
    miesiące.

    chomikuj, rapideo, www z torrentami, gry online
    ... sam mam podobny problem i szukam pomysłów

    lub
    konkursy...lotto ma 30% na wygrane a konkursy :-)
    dobroczynność.... 50% operator 4x% fundacja...