  • 1. Data: 2011-01-07 01:36:18
    Temat: Pakiet 1000 min w Orange ONE
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Dlaczego mi nie schodzą minuty z pakietu 1000 minut (zostało 995 już
    tylko 4 dni!) a schodzą z czego innego?
    dostępne środki na Twoim koncie
    dane aktualne na podstawowe suma
    stan konta 27.01.2011 (20 dni) 19,09 zł
    opłata za minutę połączenia do Orange i na stacjonarne 0,29 zł
    opłata za minutę połączenia do Play, Cyfrowego Polsatu 0,64 zł
    dodatkowe ważne do suma
    środki promocyjne 0,00 zł
    minuty do Orange 0 min. 0 s
    SMSy/MMSy do Orange 0 SMS/MMS
    SMSy/MMSy do wszystkich 0 SMS/MMS
    środki na transfer danych 0,00 zł
    liczba pozostałych minut w ramach usługi Zegar Stop 0 min. 0 s
    wydane w ciągu dnia złotówki w ramach usługi Zegar Stop 0,00 zł
    Pakiet 1000 minut 0 min. 0 s
    Pakiet 1000 minut 11.01.2011 (4 dni) 995 min. 0

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-01-07 16:47:02
    Temat: Re: Pakiet 1000 min w Orange ONE
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    animka pisze:
    > Dlaczego mi nie schodzą minuty z pakietu 1000 minut (zostało 995 już
    > tylko 4 dni!
    jaki masz stary ten pakiet? jak bardzo stary to kup sobie "popgadane" za
    6zł to Ci go przedłuży na 30 dni

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-01-09 01:48:51
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-07 17:47, ToMasz pisze:
    > jaki masz stary ten pakiet? jak bardzo stary to kup sobie "popgadane" za
    > 6zł to Ci go przedłuży na 30 dni

    Ja nie mam popa. Już się dowiedziałam, że te1000 minut to tylko do
    Orange, no i zostałam z 995 minutami na 2 dni. Reszta sobie zniknie.

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-01-15 22:45:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    animka pisze:

    > Ja nie mam popa.
    nie masz?
    Już się dowiedziałam, że te1000 minut to tylko do
    > Orange, no i zostałam
    czyli masz?

    z 995 minutami na 2 dni. Reszta sobie zniknie.

    chyba ze przedłużysz następnym pakietem. jakbyś przedłużała od września
    to byś miała na stacjonarki również

    ToMasz

  • 5. Data: 2011-01-15 23:51:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > nie masz?

    Przecież pół Usenetu (z wyjątkiem niektórych Kotletów) wie, że koleżanka
    przedłużyła cyrograf, biorąc "za złotówkie" telefon LG GT-505 w taryfie
    bodajże Delfin (tej za 39 zł)

    > czyli masz?

    Wygląda na to, że już nie ma. ;-> W sensie tych 995 minut.

    > chyba ze przedłużysz następnym pakietem. jakbyś przedłużała
    > od września to byś miała na stacjonarki również

    Jakim cudem mogła od września, skoro ten pakiet wszedł 3 listopada 2010 r.?
    I od początku był tylko na "połączenia do sieci Orange".
    To zresztą stara metoda - operatorzy dają jakieś oferty z niebotyczą liczbą
    minut, dość umiejętnie manipulując zwrotami "do wszystkich" i "w sieci",
    publika zwłaszcza w Orange się cieszy jak głupia, bo myśli, że na jej
    pomarańczowym światku zasięg się kończy, a potem płacz i zgrzytanie zębami,
    kiedy sie okazuje, że w pomarańczowym grajdole wcale nie zostało już tak
    dużo "znajomych", jak sobie wyobrażali. A teraz jeszcze ta kastracja
    stacjonarek - może kolega J.F. tu by się pochylił nad problemem, jak to
    teraz wygadać w dwa tygodnie? Bo ta jego troska o abonamenciarzy, czy aby
    zdążą przez miesiąc wygadać te swoje sto kilkadziesiąt minut do wszystkich
    to naprawdę zbędna jest.

    JoteR

  • 6. Data: 2011-01-15 23:58:51
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-15 23:45, ToMasz pisze:

> [...]
    >
    > z 995 minutami na 2 dni. Reszta sobie zniknie.
    >>

    > chyba ze przedłużysz następnym pakietem. jakbyś przedłużała od września

    Nie wiem, z kartami i starterami nie miałam do tej pory do czynienia.
    Kupiłam sobie starter za 5 zł. Orange przez pół roku mi ma dawać 5 zł.
    Karta ważna na rok bodajże. Nie muszę gadać z tego telefonu, bo mam
    drugi na abonament, ale mnie diabeł podkusił i dobrze mi tak. Z 1000
    minut mi zeszło tylko 5 minut, reszta się skończyła, termin upłynął.
    Niedobrze jest, ze te 1000 minut było tylko na Orange (jak się później
    dowiedziałam w pewnym punkcie). Szkoda, że nie można sobie wykupić
    czegoś na gadanie ze wszystkimi (łącznie stacjonarnymi), a nie tylko w
    Orange. Drugie coś mam jak przegadam z tego telefonu z kimś za złotówkę
    to dostaję od Orange 30 minut do gadania - do godziny 24:00. Niestety,
    wiekszość tych osob z którymi bym chciała sobie dłużej pogadać ma
    telefony w Erze, P4, czy Hejah. Zresztą póżno w nocy nie wypada raczej
    do nikogo dzwonić. Skoro inaczej się nie da już nie będę wydawała
    pieniędzy (co prawda niewielkich) po to, żeby jakiś pakiet był mi
    nieprzydatny i zostanę przy tych 5 zł, bo chcę korzystac z telefonu,
    który ładnie robi zdjęcia, ma świetne słuchawki i radio. Te słuchawki od
    LG GT505 nie wchodzą mi do uszu! Na dodatek one są bez jakiejś gąbki,
    więc do d* się chyba nawet nie nadają. I ten telefon LG jest własnie
    teraz w serwisie w Mławie, bo nie kopiował na kartę pamieci, a przy
    robieniu zdjęć z lampą błyskową robil się taki goracy, że aż parzył.
    Gdyby nie te 2 mankamenty to byłby super telefonik. Czy i jak te
    usterki/wady naprawią to się jeszcze okaże.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-01-16 00:10:54
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 00:51, JoteR pisze:
    > Przecież pół Usenetu (z wyjątkiem niektórych Kotletów) wie, że koleżanka
    > przedłużyła cyrograf, biorąc "za złotówkie" telefon LG GT-505 w taryfie
    > bodajże Delfin (tej za 39 zł)

    Ważne będzie dopiero od połowy lutego. Plus jakieś tam dodatkowe ulgi
    przez bodajże pół roku czy rok (nie chce mi się teraz zaglągać do umowy,
    ale na stronie Orange można sobie to sprawdzić). Narazie mam abonament
    55 zł do wszystkich (w tym 5 zł. na internet).

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-01-16 08:32:32
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    animka pisze:

> [...]
    > minut mi zeszło tylko 5 minut, reszta się skończyła, termin upłynął.
    > Niedobrze jest, ze te 1000 minut było tylko na Orange (jak się później
    moment. ktoś Ci powiedział (reklama) ze dostaniesz 1000 minut do
    wygadania.. do wszystkich? żartujesz. Czarno na białym było ze do orange
    -wiec jak mam zrozumiec "później dowiedziałam"?

    > Szkoda, że nie można sobie wykupić
    > czegoś na gadanie ze wszystkimi
    możn. 24grosze

    > (łącznie stacjonarnymi)
    na or+ stacjonarki 10 groszy
> [...]
    > to dostaję od Orange 30 minut do gadania - do godziny 24:00. Niestety,
    > wiekszość tych osob z którymi bym chciała sobie dłużej pogadać ma
    ale to działa do wszystkich poza p4 i polsat
    > Zresztą póżno w nocy nie wypada raczej
    > do nikogo dzwonić.
    o jakiej nocy ty gadasz? Zadzwoń o 6 rano do siebie na drugi telefon,
    wygadaj z prepaida złotówke i masz pół godzinki na cały dzień!

    > bo chcę korzystac z telefonu,
    > który ładnie robi zdjęcia,
    porównaj je ze zdjęciami z canona, sony, nikona 3mpix z przed 10 lat.

    > ma świetne słuchawki
    BT?
> [...]
    > robieniu zdjęć z lampą błyskową robil się taki goracy, że aż parzył.
    > Gdyby nie te 2 mankamenty to byłby super telefonik.
    super telefonik to jest siemens me45. JEśli dla Ciebie super telefonik
    ma robić zdjecia z fleszem, mieć radio, kartę pamieci to sory, ale coś
    co nie zapisuje ich na karcie pamieci _odrazu_ nazywa sie dziadostwo.
    Tak przy okazji, da sie jakoś wygodnie przenieść zdjecia z tego telefonu
    do PC bez kabla?
    ToMasz

    PS przepraszam jeśli Cie obraziłem. ja wiem ze Ty nie bardzo techniczna
    jesteś - nie wszyscy muszą. ale proszę Cie nie wygłaszaj teori - "nie da
    sie" jak cos jest możliwe i potrafie/nie portafie zależy od przeczytania
    reklamy/instrukcji

  • 9. Data: 2011-01-16 11:37:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 09:32, ToMasz pisze:

    > moment. ktoś Ci powiedział (reklama) ze dostaniesz 1000 minut do
    > wygadania.. do wszystkich? żartujesz. Czarno na białym było ze do orange
    > -wiec jak mam zrozumiec "później dowiedziałam"?

    Na Orange Online w Usługach. Później to ja oczywiście się pokapowałam,
    że w Orange do Wszystkich to znaczy tylko w Orange. Tak to jest jak
    człowiek za szybko się za coś łapie/złapie się.

    > możn. 24grosze

    > na or+ stacjonarki 10 groszy

    Nie mam tego w Usługach na Orange Online.

    > ale to działa do wszystkich poza p4 i polsat

    Nie. Po wygadaniu za złotówkę dostaję 30 minut do godz 24:00 tylko do
    "Wszystkich w Orange". Jak zadzwonię na numer nie w Orange to mi schodzi
    z konta głównego (mam tu jeszcze 15 zł).

    > o jakiej nocy ty gadasz? Zadzwoń o 6 rano do siebie na drugi telefon,
    > wygadaj z prepaida złotówke i masz pół godzinki na cały dzień!

    Fajna podpowiedź, dzięki :-)
    Problem tylko w tym, że te osoby, z którymi bym sobie mogła pogadać
    normalnie, nie "urzędowo" to nie są w Orange. Nawet jakbym chciała
    porozmawiać "urzędowo" to nici :-( Wszyscy albo Era, albo Plus.

    > porównaj je ze zdjęciami z canona, sony, nikona 3mpix z przed 10 lat.

    > BT?

    BT słuchawka to na jedno ucho i u kobiety taka słuchawka brzydko się na
    uchu prezentuje. Rzadko korzystam ze słuchawek w telefonie co prawda.
    Ostatnio w PKS-ie w m- cu-maju mi się przydały jak jechałam 2 godziny.
    Ale słuchałam z telefonu SE.

    > super telefonik to jest siemens me45. JEśli dla Ciebie super telefonik
    > ma robić zdjecia z fleszem, mieć radio, kartę pamieci to sory, ale coś
    > co nie zapisuje ich na karcie pamieci _odrazu_ nazywa sie dziadostwo.

    Gdyby nie te mankamenty to naprawdę super telefon. Nie widzę, żeby był
    gorszy od HTC! Wszystko ma. Ogladałam filmiki na YouTube i nie
    zauważyłam, żeby ten HTC był jakis rewelacyjny, lepszy od LG.

    > Tak przy okazji, da sie jakoś wygodnie przenieść zdjecia z tego telefonu
    > do PC bez kabla?

    Można przez bleuetooth. Możesz sobie także wyjąć kartę pamięci z
    telefonu, włożyć ją do czytnika w komputerze i masz w tym momencie w
    komputerze jeszcze jeden dysk. Możesz kopiować, usuwać, dodawać zdjecia.
    Jest też kabel USB i programik LG PC Suite.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-01-16 20:46:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 09:32, ToMasz pisze:
    > o jakiej nocy ty gadasz? Zadzwoń o 6 rano do siebie na drugi telefon,
    > wygadaj z prepaida złotówke i masz pół godzinki na cały dzień!

    Zastosowłam. Niestety, Orange mi już chyba wyłączyło ten mały dodatek.
    Orange mi pobrało 2 zł. z groszami z konta głównego. Nie dostałam jednak
    dzisiaj 30 minut na rozmowy do Orange.

    --
    animka