    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pakiet 1000 min w Orange ONE
    Date: Sun, 16 Jan 2011 12:37:28 +0100

    W dniu 2011-01-16 09:32, ToMasz pisze:

    > moment. ktoś Ci powiedział (reklama) ze dostaniesz 1000 minut do
    > wygadania.. do wszystkich? żartujesz. Czarno na białym było ze do orange
    > -wiec jak mam zrozumiec "później dowiedziałam"?

    Na Orange Online w Usługach. Później to ja oczywiście się pokapowałam,
    że w Orange do Wszystkich to znaczy tylko w Orange. Tak to jest jak
    człowiek za szybko się za coś łapie/złapie się.

    > możn. 24grosze

    > na or+ stacjonarki 10 groszy

    Nie mam tego w Usługach na Orange Online.

    > ale to działa do wszystkich poza p4 i polsat

    Nie. Po wygadaniu za złotówkę dostaję 30 minut do godz 24:00 tylko do
    "Wszystkich w Orange". Jak zadzwonię na numer nie w Orange to mi schodzi
    z konta głównego (mam tu jeszcze 15 zł).

    > o jakiej nocy ty gadasz? Zadzwoń o 6 rano do siebie na drugi telefon,
    > wygadaj z prepaida złotówke i masz pół godzinki na cały dzień!

    Fajna podpowiedź, dzięki :-)
    Problem tylko w tym, że te osoby, z którymi bym sobie mogła pogadać
    normalnie, nie "urzędowo" to nie są w Orange. Nawet jakbym chciała
    porozmawiać "urzędowo" to nici :-( Wszyscy albo Era, albo Plus.

    > porównaj je ze zdjęciami z canona, sony, nikona 3mpix z przed 10 lat.

    > BT?

    BT słuchawka to na jedno ucho i u kobiety taka słuchawka brzydko się na
    uchu prezentuje. Rzadko korzystam ze słuchawek w telefonie co prawda.
    Ostatnio w PKS-ie w m- cu-maju mi się przydały jak jechałam 2 godziny.
    Ale słuchałam z telefonu SE.

    > super telefonik to jest siemens me45. JEśli dla Ciebie super telefonik
    > ma robić zdjecia z fleszem, mieć radio, kartę pamieci to sory, ale coś
    > co nie zapisuje ich na karcie pamieci _odrazu_ nazywa sie dziadostwo.

    Gdyby nie te mankamenty to naprawdę super telefon. Nie widzę, żeby był
    gorszy od HTC! Wszystko ma. Ogladałam filmiki na YouTube i nie
    zauważyłam, żeby ten HTC był jakis rewelacyjny, lepszy od LG.

    > Tak przy okazji, da sie jakoś wygodnie przenieść zdjecia z tego telefonu
    > do PC bez kabla?

    Można przez bleuetooth. Możesz sobie także wyjąć kartę pamięci z
    telefonu, włożyć ją do czytnika w komputerze i masz w tym momencie w
    komputerze jeszcze jeden dysk. Możesz kopiować, usuwać, dodawać zdjecia.
    Jest też kabel USB i programik LG PC Suite.

    --
    animka