  • Data: 2011-01-16 08:32:32
    Temat: Re: Pakiet 1000 min w Orange ONE
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    animka pisze:

    > Nie wiem, z kartami i starterami nie miałam do tej pory do czynienia.
    > Kupiłam sobie starter za 5 zł. Orange przez pół roku mi ma dawać 5 zł.
    > Karta ważna na rok bodajże. Nie muszę gadać z tego telefonu, bo mam
    > drugi na abonament, ale mnie diabeł podkusił i dobrze mi tak. Z 1000
    > minut mi zeszło tylko 5 minut, reszta się skończyła, termin upłynął.
    > Niedobrze jest, ze te 1000 minut było tylko na Orange (jak się później
    > dowiedziałam w pewnym punkcie)
    moment. ktoś Ci powiedział (reklama) ze dostaniesz 1000 minut do
    wygadania.. do wszystkich? żartujesz. Czarno na białym było ze do orange
    -wiec jak mam zrozumiec "później dowiedziałam"?

    > Szkoda, że nie można sobie wykupić
    > czegoś na gadanie ze wszystkimi
    możn. 24grosze

    > (łącznie stacjonarnymi)
    na or+ stacjonarki 10 groszy
    > , a nie tylko w
    > Orange. Drugie coś mam jak przegadam z tego telefonu z kimś za złotówkę
    > to dostaję od Orange 30 minut do gadania - do godziny 24:00. Niestety,
    > wiekszość tych osob z którymi bym chciała sobie dłużej pogadać ma
    > telefony w Erze, P4, czy Hejah.
    ale to działa do wszystkich poza p4 i polsat
    > Zresztą póżno w nocy nie wypada raczej
    > do nikogo dzwonić.
    o jakiej nocy ty gadasz? Zadzwoń o 6 rano do siebie na drugi telefon,
    wygadaj z prepaida złotówke i masz pół godzinki na cały dzień!

    > bo chcę korzystac z telefonu,
    > który ładnie robi zdjęcia,
    porównaj je ze zdjęciami z canona, sony, nikona 3mpix z przed 10 lat.

    > ma świetne słuchawki
    BT?
    > i radio. Te słuchawki od
    > LG GT505 nie wchodzą mi do uszu! Na dodatek one są bez jakiejś gąbki,
    > więc do d* się chyba nawet nie nadają. I ten telefon LG jest własnie
    > teraz w serwisie w Mławie, bo nie kopiował na kartę pamieci, a przy
    > robieniu zdjęć z lampą błyskową robil się taki goracy, że aż parzył.
    > Gdyby nie te 2 mankamenty to byłby super telefonik.
    super telefonik to jest siemens me45. JEśli dla Ciebie super telefonik
    ma robić zdjecia z fleszem, mieć radio, kartę pamieci to sory, ale coś
    co nie zapisuje ich na karcie pamieci _odrazu_ nazywa sie dziadostwo.
    Tak przy okazji, da sie jakoś wygodnie przenieść zdjecia z tego telefonu
    do PC bez kabla?
    ToMasz

    PS przepraszam jeśli Cie obraziłem. ja wiem ze Ty nie bardzo techniczna
    jesteś - nie wszyscy muszą. ale proszę Cie nie wygłaszaj teori - "nie da
    sie" jak cos jest możliwe i potrafie/nie portafie zależy od przeczytania
    reklamy/instrukcji