  • 11. Data: 2010-01-02 22:25:45
    Temat: Re: Pakiet 100 minut w play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeszcze jak doladuje za 30 zl to zawsze przychodzi zacheta, zeby doladowac
    > jeszcze za 10 to dadza kolejne 30 minut - ale nei korzystalem nigdy z tej
    > zachety, aby sobie nie skrocic terminu waznosci darmowych SMSow :) do 10
    > dni, naprawienei czego wymagaloby kolejnego zasilenia za 30 zl lub za 50 (w
    > tym drugim przypadku caly zestaw bonusow programu doladowan by sie
    > uaktywnil)

    Czy jesteś pewien, że mając darmowe SMSy przez 30 dni, doładowując za
    10zł robi się z tego 10 dni?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-01-02 23:12:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Czy jesteś pewien, że mając darmowe SMSy przez 30 dni, doładowując za
    > 10zł robi się z tego 10 dni?

    Zabiles mi cwieka.
    Ja te teze wywiodlem z informacji "reklamowej" na stronie:
    "(...)otrzymasz kolejną liczbę bonusowych SMS-ów, które skumulują się, a ich
    okres ważności będzie zależny od ważności Twojego ostatniego doładowania. "

    Z regulaminu jednak nie wynika nic takiego:
    "W przypadku gdy USytkownik w okresie waSności darmowych SMS-ów nie
    wykorzysta wszystkich darmowych
    SMS-ów przyznanych na podstawie danego Doładowania i w tym okresie dokona
    kolejnego Doładowania,
    otrzyma kolejną liczbę darmowych SMS-ów. Liczba darmowych SMS-ów zsumuje
    się, a okres waSności
    zsumowanych, darmowych SMS-ów będzie zawarty odpowiednio w najdłuSszym
    okresie waSności darmowych
    SMS-ów gdy USytkownik dokonał Doładowań o róSnej wysokości."

    Trzaby sprawdzic empirycznie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-01-02 23:22:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Czy jesteś pewien, że mając darmowe SMSy przez 30 dni, doładowując za
    > 10zł robi się z tego 10 dni?

    Sprawdzilem - moje obawy byly nieuzasadnione (ech ta dezinformacja).
    Niemniej jednak bonusu tez nie dostalem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-01-03 00:15:12
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Dzięki wszystkim za pomoc i jak widzę po sobie całe życie się trzeba
    uczyć i nauka z tego taka, że muszę czekać do 05 stycznia

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 15. Data: 2010-01-03 01:02:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości
    > Dzięki wszystkim za pomoc i jak widzę po sobie całe życie się trzeba uczyć
    > i nauka z tego taka, że muszę czekać do 05 stycznia

    A nie chcesz skorzystac z "Programu Doladowan"? - tyle, ze jesli go nei
    aktywowales do tej pory, to moze byc problem, bo Play24 lezy

    Pozdrawiam
    'SDD

  • 16. Data: 2010-01-03 01:06:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości
    > Dzięki wszystkim za pomoc i jak widzę po sobie całe życie się trzeba uczyć
    > i nauka z tego taka, że muszę czekać do 05 stycznia

    Play24 u mnie juz wstal.
    Tak wiec aktywuj "Program Doladowan" i jak sie juz aktywuje (nie wczesniej),
    doladuj o 30 zl - chyba, ze juz to robiles w tym miesiacu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-01-03 08:09:24
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-01-03 02:02, SDD pisze:

    > A nie chcesz skorzystac z "Programu Doladowan"? - tyle, ze jesli go nei
    > aktywowales do tej pory, to moze byc problem, bo Play24 lezy
    >
    > Pozdrawiam
    > 'SDD

    Program mam aktywny i jak ruszy strona zaraz doładuję.
    Dzięki

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.