  • 1. Data: 2010-01-02 09:28:50
    Temat: Pakiet 100 minut w play
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Niech mnie ktoś oświeci, po przesiadce z tak tak na play fresh w dniu
    05/12 aktywowałem 3 pakiety 100 minut w Play Fresh. Z tego co wyczytałem
    to można aktywować max 3 pakiety. Teraz pakiety już się skończyły, jest
    już nowy miesiąc ale nie mogę ich ponownie aktywować.
    I tu moje pytanie: Czy wykorzystałem już wszystkie pakiety przysługujące
    w tej promocji czy też kolejne będę mógł aktywować dopiero po 05 stycznia.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2010-01-02 09:30:39
    Temat: Re: Pakiet 100 minut w play
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Olo" <w...@j...cy> news:hhn3kd$69n$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > w tej promocji czy też kolejne będę mógł aktywować dopiero po 05 stycznia.

    Następny pakiet(y) będziesz mógł kupić dopiero 5 stycznia. Każdy pakiet jest
    ważny 30 dni.

  • 3. Data: 2010-01-02 09:41:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Valdi pisze:
    > "Olo" <w...@j...cy> news:hhn3kd$69n$1@inews.gazeta.pl

    > Następny pakiet(y) będziesz mógł kupić dopiero 5 stycznia. Każdy pakiet jest
    > ważny 30 dni.

    Dodam jeszcze, że nie warto kupować 3 pakietów jednego dnia. Wówczas
    jak nie wykorzystasz ich przez miesiąc, to przepadają. Warto zamówić 2
    pakiety jednego dnia, i jedne pakiet kolejnego dnia. Wówczas ostatniego
    dnia obowiązywania pakietów będzie można już zamówić kolejne (dwa)
    pakiety, przedłużając również niewykorzystane minuty z poprzedniego
    miesiąca.

    Dodam również, że pakiety internetowe w play fresh również można
    zamówić ostatniego dnia obowiązywania poprzedniego pakietu, przedłużając
    termin i zachowując niewykorzystane megabajty.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-01-02 10:16:19
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

  • 5. Data: 2010-01-02 10:55:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Valdi pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > wyczytałem
    > przysługujące
    > stycznia.
    > jest

    Chciałeś coś dodać? :)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-01-02 11:04:42
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Liwiusz" news:hhn8mv$661$1@news.onet.pl

    ?

  • 7. Data: 2010-01-02 11:11:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Valdi pisze:
    > "Liwiusz" news:hhn8mv$661$1@news.onet.pl

    > ?

    Napisałeś posta o 11:16 i oprócz cytowania nic nie dopisałeś.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-01-02 11:39:24
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Liwiusz" news:hhn9ld$8k1$1@news.onet.pl

    > Napisałeś posta o 11:16 i oprócz cytowania nic nie dopisałeś.

    Przepraszam. Miałem ważny telefon kiedy zabierałem się zapisanie i... i
    odruchowo dałem wyślij, a po rozmowie myśl przewodnia mojego niedoszłego
    postu prysła jak bańka mydlana :)

  • 9. Data: 2010-01-02 14:37:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dodam jeszcze, że nie warto kupować 3 pakietów jednego dnia. Wówczas jak
    > nie wykorzystasz ich przez miesiąc, to przepadają. Warto zamówić 2

    Jest jeszzce deska ratunkowa w postaci programu doladowan (trzeba go
    najpierw aktywaowac - 1 zl/3 miesiace) - za pierwsze 30 zl w miesiacu
    dostaje sie 30 minut do Playa i na stacjonarne, ktore sumuja sie z minutami
    z pakietow i przedluzaja ich waznosc o 1 miesiac - a przy okazji, jesli
    zrobi si eto na poczatku miesiaca, to dochodzi jeszcze promocja Darmowy
    Numer, no i 1000 SMSow do wszystkich na 30 dni, a jesli si edoladuje ze
    srony Playa to jeszcze 3 zl do wszystkich krajowych sieci :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-01-02 14:52:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Jeszcze jak doladuje za 30 zl to zawsze przychodzi zacheta, zeby doladowac
    jeszcze za 10 to dadza kolejne 30 minut - ale nei korzystalem nigdy z tej
    zachety, aby sobie nie skrocic terminu waznosci darmowych SMSow :) do 10
    dni, naprawienei czego wymagaloby kolejnego zasilenia za 30 zl lub za 50 (w
    tym drugim przypadku caly zestaw bonusow programu doladowan by sie
    uaktywnil)

    Pozdrawiam
    SDD