  • 1. Data: 2010-01-01 20:31:49
    Temat: Jak sprawdzic, czy jestem polaczony przez bluetooth?
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    mam etena X500+ z windows mobile 6.1
    Mam managera w ktorym moge zaaktywowac modul gsm, bluetooth i wifi.
    Jak wlacze telefon to wola pin i potem pokazuje kreskami sile zasiegu telefoni
    komorkowej
    Jak wlacze wifi to wyskakuje mi ikonka na pasku i pokazuje nazwe routera z
    ktorym sie polaczyl
    A z bluetoothem nie mam zadnej info, czy sie polaczyl czy nie.
    Mam w aucie modul TMC z bluetooth.
    Po wlaczeniu modulu bluetootz w moim etenie nijak nie mam info zwrotnej czy
    polaczyl sie z modulem czy nie.
    Jest jakis soft, ktory mi powie: "Kolego polaczyles sie z tym i z tym"
    Jedyne potwierdzenie jakie dostaje, ze nawiazane zostalo polaczenie jest tylko
    przy pierwszej synchronizacji przez bluetooth.
    Potem nie wiem czy jest polaczony czy nie :-/

    Ma ktos jakis pomysl?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2010-01-02 10:47:11
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "topek " <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > tylko przy pierwszej synchronizacji przez bluetooth.
    > Potem nie wiem czy jest polaczony czy nie :-/

    Kiedyś miałem Etena M700 i połączenie ze słuchawką BT sygnalizowane było
    ikonką na urządzeniu (i nie pamiętam czy komunikatem) oraz ikonką na
    słuchawce/zestawie głośnomówiącym. Nie ma tego u Ciebie?

  • 3. Data: 2010-01-03 16:47:38
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    strach pisze:

    > Kiedyś miałem Etena M700 i połączenie ze słuchawką BT sygnalizowane było
    > ikonką na urządzeniu (i nie pamiętam czy komunikatem) oraz ikonką na
    > słuchawce/zestawie głośnomówiącym. Nie ma tego u Ciebie?
    Na urzadzeniu nie mam zadnego displayu i nie wydaje ono zadnych dzwiekow :)
    Na telefonie nie mam wlasnie zadnej ikonki/potwierdzenia, ze polaczenie
    bluetooth zostalo nawiazane :-/

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 4. Data: 2010-01-03 17:13:00
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "topek" <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o
    message news:4b40ca2c@news.home.net.pl...
    > :) Na telefonie nie mam wlasnie zadnej ikonki/potwierdzenia, ze
    > polaczenie bluetooth zostalo nawiazane :-/

    Jeśli połączenie zostaje nawiązane i żadna ze stron tego nie sygnalizuje to
    niestety nie wiem co zrobić.