eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPadł mi akumulator ... › Re: Padł mi akumulator ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Padł mi akumulator ...
    Date: Tue, 31 Jan 2012 14:59:15 +0100
    Organization: futrzakowo
    Lines: 82
    Message-ID: <jg8s3q$fjl$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    References: <jg66il$ltv$1@news.dialog.net.pl> <jg679r$hk9$1@inews.gazeta.pl>
    <jg67lb$mfa$1@news.dialog.net.pl> <jg6adu$f0u$1@usenet.news.interia.pl>
    <jg6b15$hm$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3TcLL9$0qR@mike.oldfield.org.pl>
    <jg70ji$4mq$1@node2.news.atman.pl>
    <c1.01.3TcP1g$0qt@mike.oldfield.org.pl> <jg72qt$isq$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3TcQsq$0r1@mike.oldfield.org.pl> <jg87m7$8hi$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jg8bv4$jn4$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jg8fvv$4ba$1@inews.gazeta.pl>
    <jg8ga2$rdl$2@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8hl5$aeh$2@inews.gazeta.pl>
    <jg8lmj$59e$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8oq3$2qc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-250-228.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328018404 13950 77.255.250.228 (31 Jan 2012 14:00:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Jan 2012 14:00:04 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <jg8oq3$2qc$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430449
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-01-31 13:51, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > On 2012-01-31 13:09, Artur Maśląg wrote:
    >> W dniu 2012-01-31 11:49, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >>> On 2012-01-31 11:37, Artur Maśląg wrote:
    >>>> W dniu 2012-01-31 11:21, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >>>>> On 2012-01-31 10:31, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    >>>>>> Dnia 31-01-2012 o 10:12:34 Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    >>>>>> napisał(a):
    >>>>>>
    >>>>>>> On 2012-01-31 09:50, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    >>>>>>>> Dnia 31-01-2012 o 09:10:33 Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    >>>>>>>> napisał(a):
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>> On 2012-01-30 23:50, Adam Płaszczyca wrote:
    >>>>>>>>>> Dnia Mon, 30 Jan 2012 22:41:45 +0100, szufla napisał(a):
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>> Mowa o sprawnym samochodzie.
    >>>>>>>>>>> Ja jezdze na bardzo krotkich dystansach. Co chwila odpalam, a
    >>>>>>>>>>> maksymalne V
    >>>>>>>>>>> ladowania mam 13,9.
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>> No i?
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>> Na rozruch idzie, załóżmy 10Ah.
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>> Że przepraszam ile ???!!!
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>> Mi się wydawało, że jednak coś w stylu: 50-100a przez 10s (świece
    >>>>>>>>> żarowe, ogrzewanie filtra paliwa, pompa paliwa) + np. 200-600A
    >>>>>>>>> przez
    >>>>>>>>> 1-2s. Co daje...
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> A co będzie jak trzeba zakręcić przez 20 - 30s bo się trochę
    >>>>>>>> parafiny w
    >>>>>>>> filtrze wytrąciło, a ten jak na złość bez podgrzewania?
    >>>>>>>
    >>>>>>> Ja pisze, o sprawnym samochodzie.
    >>>>>>
    >>>>>> A co wytrącanie parafiny ma wspólnego ze stanem technicznym auta? -
    >>>>>> trfisz na dziadowską stację i masz problemy.
    >>>>>
    >>>>> Tankując na "dziadowskiej stacji" sam prosisz się o problemy.
    >>>>
    >>>> ROTFL - Shell to pewnie jedna z tych dziadowskich stacji.
    >>>
    >>> Musisz być chyba ekspertem w wyszukiwaniu tych stacji :-)
    >>
    >> Ja? Jak człowiek długo żyje to może trafić na różne ciekawostki.
    >> Zresztą skąd ta sugestia o wyszukiwaniu, skoro nie masz zielonego
    >> pojęcia ile razy miało to miejsce?
    >
    > Ponieważ przypadek tankowania paliwa które zamienia się w parafinę nie
    > zdarza się częściej niż bardzo rzadko - chyba, że ktoś jest wprawny w
    > szukaniu takich stacji.

    Znowu to samo - masz prosty przykład, że niedziadowskie stacje nie
    są wcale gwarantem paliwa, z którego się nie wytrąci parafina.
    Przyjmujesz błędne założenia.

    > A skoro zdarza się bardzo rzadko to jaki sens o
    > tym dyskutować ? Teoretycznie w "oku" dystrybutora powinno dać się
    > zaobserwować mętność.

    Ty sobie chyba żartujesz - obserwować "oko" dystrybutora i po tym
    oceniać jakość paliwa?

    > Kolejna sprawa... skoro jest -25C, to co komu szkodzi użyć depresatora.

    Wczoraj było -10, był grudzień i paliwo od dawna miało obowiązek
    być "zimowe". Dolanie depresatora może pomóc, ale czy na pewno?
    A co zrobisz, jak w instrukcji jest jasno napisane, by
    nie używać żadnych dodatków do paliw?

    >> niedługo po uruchomieniu. Silnik dość typowy - vokswagenowski
    >> 1.9 TDI z podobno podgrzewanym filtrem ;)
    >
    > Może zatem to podgrzewanie nie do końca sprawne.

    Tak, jasne. Na to jedno tankowanie wzięło się i zepsuło.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: