    From: "Maciej Muran" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pad systemu SMSowego Orange
    Date: Fri, 27 Nov 2009 10:23:31 +0100

    Użytkownik "Szymon" <s...@g...pl> napisał

    > nie może być tak, że młody jutro
    > wraca sam ze szkoły przez całe miasto i nie będzie mógł zadzwonić.

    > - rozmowa z konsultantką, pad systemu, nic się nie da zrobić.

    > - trochę mnie to piekliło,

    > W sumie zagotowałem się tym,

    Wybacz, że powyjmowałem z kontekstu ale to po to, aby ci uzmysłowić pewne
    rzeczy.
    Chodzi o to, że gdy chodziłeś do szkoły, to przecież nie miałeś telefonu
    przy sobie. Znam przypadki, gdy uczniowie dojeżdżali do szkoły codziennie ze
    Skierniewic do Warszawy. Pociągiem. To było co prawda w technikum ale tym
    gorzej dla ciebie.
    Jeśli już koniecznie musisz wyposażać dziecko w telefon, to zrób to dobrze -
    abo, inny op. Ale IMHO lepiej jest uczyć potomstwo radzenia sobie w trudnej
    sytuacji bez telefonu.
    Albo dać mu kolejny aparat. Wybór należy do Ciebie.
    Awarie były, są i będą. A taka awaria to naprawdę pikuś, tym bardziej, że są
    operatorzy, którzy oferują znacznie dłuższe okresy ważności na połączenia
    wychodzące.

    Pozdrawiam,
    Maciek.