eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPad orange czy mojego SIMa?Re: Pad orange czy mojego SIMa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pad orange czy mojego SIMa?
    Date: Wed, 22 Dec 2010 21:52:48 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 29
    Message-ID: <ietof0$k1a$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <s...@t...ceti.pl>
    NNTP-Posting-Host: cl-60.waw-01.pl.sixxs.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1293051169 20522 2001:6a0:200:3b::2 (22 Dec 2010
    20:52:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 20:52:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101213
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <s...@t...ceti.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1004397
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22.12.2010 20:47, Jacek Osiecki pisze:
    > Witam,
    >
    > Właśnie się dowiedziałem że nijak nie da się do mnie dodzwonić.
    > Patrzę na telefon - zero zasięgu.
    > Wyłączam, resetuję, wyjmuję sima - bez różnicy, cały czas to samo po
    > włożeniu karty.
    >
    > Później - patrzę, a tu dwa inne telefony rodziny w orange (jeden
    > abonamentowy, drugi na kartę) działają. Po przełożeniu kart - mój telefon z
    > kartą żony ma zasięg, jej telefon z moją kartą - zero sieci.
    >
    > Dzwonię na BOK do obsługi biznesowej żeby zgłosić padniętego SIMa - i ZONK.
    > Za każdym razem jak wybiorę konsultant -> pomoc techniczna, to jestem
    > zrzucany na drzewo: "na wszystkich liniach są konsultacje, spadaj rozłączamy
    > się".
    >
    > Czyżby jednak coś u nich padło - i np. część kart przestała być prawidłowo
    > obsługiwana?

    Mam to samo. Nawet przeszedłem kolejny poziom: byłem w salonie firmowym
    i wymieniono mi kartę SIM - bez rezultatu. Udało mi się dopchać do
    działu technicznego (po wędrówce przez pięciu innych konsultantów, od
    każdego dostałem SMSa z zachętą do skorzystania z ekofaktury). Zgłosiłem
    reklamację, dział techniczny ma się ze mną kontaktować w ciągu
    najbliższych... dwóch dni.

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: