  • Data: 2010-12-22 21:00:45
    Temat: Re: Pad orange czy mojego SIMa?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 21:52:48 +0100, MarekM napisał(a):

    > Mam to samo. Nawet przeszedłem kolejny poziom: byłem w salonie firmowym
    > i wymieniono mi kartę SIM - bez rezultatu. Udało mi się dopchać do
    > działu technicznego (po wędrówce przez pięciu innych konsultantów, od
    > każdego dostałem SMSa z zachętą do skorzystania z ekofaktury). Zgłosiłem
    > reklamację, dział techniczny ma się ze mną kontaktować w ciągu
    > najbliższych... dwóch dni.

    Właśnie dodzwoniłem się do BOKu i konsultant potwierdził, że z całego kraju
    ma podobne zgłoszenia... czyli wygląda na to że jakiś dziwny pad po ich
    stronie (ciekawe że tylko dla części SIMów). Zobaczymy czy uda się im to
    jakoś naprawić. Swoją drogą, miałem niezłego fuksa - akurat musiałem się
    przejechać MPK i postanowiłem wypróbować zakup biletu 15min... I już się
    wkurzałem że nie działa, po czym akurat mi złapało zasięg wifi z mojego
    biura :) No dobra, fuks nie fuks - kontroli nie było więc najwyżej bym
    pojechał na gapę ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944