eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPacjent i jest diagnoza.Re: Pacjent i jest diagnoza.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pacjent i jest diagnoza.
    Date: Sun, 13 Jun 2010 17:26:25 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 51
    Message-ID: <hv2t3s$v1v$1@news.onet.pl>
    References: <hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1276442556 31807 91.150.222.21 (13 Jun 2010 15:22:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jun 2010 15:22:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288499
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl...
    > Kiedyś pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na
    > Headup Displayu w E60. Pomiar zamiast 40 mA wykazywał 90 mA.
    > Po 5 tygodniach naprawiania w styczniu/lutym okazało się, że
    > do wymiany lewa klamka: zawiera antenę do dostępu komfortowego,
    > klema ujemna (z elektroniką podłączane do CAN), sterownik dostępu
    > komfortowego, akumulator... w sumie coś prawie 6kPLN.
    >
    > Do połowy maja święty spokój.
    >
    > I 3 tygodnie temu znów "increased battery discharge". Tym razem
    > 180 mA. Grubo. Po 3 tygodniach jest diagnoza: Sterownik silnika
    > zżera prąd - wali błędami po CAN. Niby 3500 Brutto, ale do tego
    > flashowanie, wymiana, itp. Znów będzie 6kPLNa może lepiej.
    >
    > Czy E60 to na prawdę taka straszna kupa?
    >
    > Żona jeździ od 5 lat E90 i tam kompletnie nic nigdy się nie psuło.
    > Fakt: nie ma tam Headup Displaya, dostępu komfortowego, domykania
    > drzwi, TV i innej elektroniki robionej w Chinach i to po ciemku,
    > aby było taniej. Jestem tym E60 już poważnie zmęczony.
    >

    Myślę, że powinieneś zmienić serwis. Moim zdaniem sterownik silnika nie może
    nagle zacząć żżerać tyle prądu, ALE zawsze są jakieś niespodzianki, przy
    których logiczne myślenie można sobie wsadzić w tyłek.
    Natomiast z własnych doświadczeń - niejednokrotnie diagnoza postawiona przez
    serwis ASO okazywała się być bardzo pośpieszna i - oczywiście - kosztowna w
    naprawie. A elektronik, który poświęcił trochę czasu na znalezienie
    prawdziwego problemu, zamykał mi temat w kwocie nierzadko będącą 1/5 tego,
    co zostawiłbym w ASO - w dodatku bez żadnej gwarancji z ich strony, że
    trafili dobrze.

    A co do awaryjności BMW - od momentu wypuszczenia nowych "obłych" modeli -
    czyli tak c.a. 2004 rocznik - marka jakościowo zeszła wg mnie strasznie na
    psy. Co z tego że auta ładne, skoro
    - pokrętło "konfiguracji samochodu" w serii 7 zaprojektował jakiś debil -
    obsługiwanie tego w miejscu innym niż na parkingu w czasie postoju może
    skończyć się wypadkiem - ilość funkcji, które trzeba "ogarnąć", żeby coś
    konkretnego zmienić, to jest jakaś masakra
    - seria 5 - kogo bym nie spotkał, to rzuca mięsem na wspomnienie tych modeli
    (chyba tylko właściciele 520d z manualnymi skrzyniami jakoś mało narzekają)
    - seria 3 - za te pieniądze jakbym dostał auto z takim nagłośnieniem, to
    chyba bym go zwrócił do salonu

    Jurand.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: