-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pacjent i jest diagnoza.
Date: Sun, 13 Jun 2010 17:26:25 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 51
Message-ID: <hv2t3s$v1v$1@news.onet.pl>
References: <hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1276442556 31807 91.150.222.21 (13 Jun 2010 15:22:36 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jun 2010 15:22:36 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288499
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl...
> Kiedyś pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na
> Headup Displayu w E60. Pomiar zamiast 40 mA wykazywał 90 mA.
> Po 5 tygodniach naprawiania w styczniu/lutym okazało się, że
> do wymiany lewa klamka: zawiera antenę do dostępu komfortowego,
> klema ujemna (z elektroniką podłączane do CAN), sterownik dostępu
> komfortowego, akumulator... w sumie coś prawie 6kPLN.
>
> Do połowy maja święty spokój.
>
> I 3 tygodnie temu znów "increased battery discharge". Tym razem
> 180 mA. Grubo. Po 3 tygodniach jest diagnoza: Sterownik silnika
> zżera prąd - wali błędami po CAN. Niby 3500 Brutto, ale do tego
> flashowanie, wymiana, itp. Znów będzie 6kPLNa może lepiej.
>
> Czy E60 to na prawdę taka straszna kupa?
>
> Żona jeździ od 5 lat E90 i tam kompletnie nic nigdy się nie psuło.
> Fakt: nie ma tam Headup Displaya, dostępu komfortowego, domykania
> drzwi, TV i innej elektroniki robionej w Chinach i to po ciemku,
> aby było taniej. Jestem tym E60 już poważnie zmęczony.
>
Myślę, że powinieneś zmienić serwis. Moim zdaniem sterownik silnika nie może
nagle zacząć żżerać tyle prądu, ALE zawsze są jakieś niespodzianki, przy
których logiczne myślenie można sobie wsadzić w tyłek.
Natomiast z własnych doświadczeń - niejednokrotnie diagnoza postawiona przez
serwis ASO okazywała się być bardzo pośpieszna i - oczywiście - kosztowna w
naprawie. A elektronik, który poświęcił trochę czasu na znalezienie
prawdziwego problemu, zamykał mi temat w kwocie nierzadko będącą 1/5 tego,
co zostawiłbym w ASO - w dodatku bez żadnej gwarancji z ich strony, że
trafili dobrze.
A co do awaryjności BMW - od momentu wypuszczenia nowych "obłych" modeli -
czyli tak c.a. 2004 rocznik - marka jakościowo zeszła wg mnie strasznie na
psy. Co z tego że auta ładne, skoro
- pokrętło "konfiguracji samochodu" w serii 7 zaprojektował jakiś debil -
obsługiwanie tego w miejscu innym niż na parkingu w czasie postoju może
skończyć się wypadkiem - ilość funkcji, które trzeba "ogarnąć", żeby coś
konkretnego zmienić, to jest jakaś masakra
- seria 5 - kogo bym nie spotkał, to rzuca mięsem na wspomnienie tych modeli
(chyba tylko właściciele 520d z manualnymi skrzyniami jakoś mało narzekają)
- seria 3 - za te pieniądze jakbym dostał auto z takim nagłośnieniem, to
chyba bym go zwrócił do salonu
Jurand.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.10 17:24 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 13.06.10 17:40 Jurand
- 14.06.10 09:40 Arek M
- 18.06.10 22:49 Przemek V
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=