  • 1. Data: 2010-03-17 17:19:53
    Temat: PWM Generator
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Witam,

    Szukam taniego IC gen PWM z fwy 50Hz i wypełnieniem sterowanym napięciem
    w granicach 5 - 10% . Wyjście małej mocy dowolne napięciowe. Zasilanie
    dowolne byle w granicach 5 - 24V. Jeżeli to możliwe to minimum elementów.

    Ewentualnie jakiś procesor w sot-23-5 i cenie poniżej 5-6PLN

    Dzięki

    Adam

  • 2. Data: 2010-03-17 21:08:24
    Temat: Re: PWM Generator
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > dowolne byle w granicach 5 - 24V. Jeżeli to możliwe to minimum elementów.
    >
    > Ewentualnie jakiś procesor w sot-23-5 i cenie poniżej 5-6PLN

    555

  • 3. Data: 2010-03-18 10:23:55
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > 555

    Zawsze mnie zastanawiało dlaczego konstruktorzy tego scalaka tak fajnie
    rozmieścili wyprowadzenia.
    2-ka zazwyczaj jest z 6-ką i później 7-ką. Zasilanie - 8 a na 4-ce
    reset, idealnie po przekątnych. Nawet masa jest nie na końcu pierwszego
    rzędu - jak typowo w cyfrowych.
    Niby to nieistotne jak PCB płytkarnia robi, ale jak chce się coś na
    _pająka_ poskładać to zazwyczaj schody są. Jednowarstwowe też nie tak
    łatwo. Może projektant nigdy niczego nie lutował i po prostu nie
    wiedział co czyni? ;)

    __
    Irek.N.

  • 4. Data: 2010-03-18 13:25:57
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > _pająka_ poskładać to zazwyczaj schody są. Jednowarstwowe też nie tak
    > łatwo. Może projektant nigdy niczego nie lutował i po prostu nie

    Ale za to jak ma robić za generator to 6 7 8 jest pod kolei. 5 do masy przez
    kondensator też się nie najgorzej łączy.

  • 5. Data: 2010-03-18 16:26:00
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ale za to jak ma robić za generator to 6 7 8 jest pod kolei. 5 do masy przez
    > kondensator też się nie najgorzej łączy.

    Ano, może i tak być (choć nadal 2 z 4 w krzyże grają). Powiedzcie proszę
    z ręką na serduchu, ile razy zrobiliście na nim coś więcej niż generator?
    Ja może ze dwa razy popełniłem coś ciekawszego i nie były to żadne
    wyczyny. Chociaż nie, źle mówię, najbardziej zaawansowany projekt jaki
    na nim zrobiłem to była przetworniczka chyba do ICL-a! ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2010-03-24 11:02:01
    Od: worlin <w...@n...com>

    uzyj klasyki , stale f, regulacja liniowa itp. tl494, sg3525, sg3524

    worlin